הופעת בכורה מרגשת למקהלה המשלבת של קריית ביאליק- "שווים בקול", בה מופיעים גם בעלי מוגבלויות שונות

בקריית ביאליק התקיימה הופעת הבכורה של המקהלה המשלבת "שווים בקול". המקהלה, בניהולו המוסיקלי של רועי ברקוביץ, מונה 13 זמרים, גברים ונשים, חלקם עם מוגבלויות שונות – פיזיות, חושיות וקוגנטיביות וחלקם ללא מוגבלויות

 

קריית ביאליק, כלת "אות נגישות ישראל", חרתה על דגלה את בשורת הנגישות וקבלת האחר בכל תחומי העשייה.

בחודש בו מציינים את קבלת השונה ומדגישים את השוויון של אנשים בעלי מוגבלויות, התקיימה בקריית ביאליק הופעת בכורה למקהלה המשלבת "שווים בקול".

המקהלה, בניהולו המוסיקלי של רועי ברקוביץ, מונה 13 זמרים, גברים ונשים, חלקם עם מוגבלויות שונות – פיזיות, חושיות וקוגנטיביות וחלקם ללא מוגבלויות.

המקהלה הוקמה לפני כ – 5 חודשים וחבריה מתאמנים אחת לשבוע באשכול הפיס בקריית ביאליק. למקהלה אף הצטרפו זמרים מהקריות הסמוכות ומעכו אחרי שהוקסמו מרעיון ההשתלבות בין אנשים עם וללא מוגבלויות כמחנה אומנותי משותף ומאחד בין כולם.

רועי ברקוביץ שמוביל את הפעילות הייחודית ויוצאת הדופן ברגישות ואכפתיות ויוצר אווירה של הכלה בין מרכיבי המקהלה השונים עד לבניית שפה מוסיקלית משלבת.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "קריית ביאליק היא עיר של כל תושביה ואנו מוכיחים זאת בכל תחומי חיינו החל מהנגשה הפיזית ועד קיום פעילויות משותפות. אני גאה בהרכב האומנותי החדש שתוך זמן קצר הצליח להעמיד הופעה שלמה ומרשימה".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות