בית הספר "פסגות" בקריית ביאליק אירח סיור לימודי של הפרויקט "מישרים", שביה"ס נבחר להשתתף בו

בית הספר "פסגות" בקריית ביאליק הוא בין 12 בתי הספר בכל הארץ שנבחרו להשתתף בתכנית "מישרים". מטרת הפרויקט לייצר מהפכה חינוכית ופדגוגית ולהוביל את בית הספר לחדשנות ולמידה איכותית

בית החינוך "פסגות" מקריית ביאליק נבחר בין 12 בתי ספר בארץ להשתתף בתוכנית "מישרים". המיזם "מישרים" הינו פרויקט של משרד החינוך, אבני ראשה, משרד האוצר ויד הנדיב.

מטרת הפרויקט לייצר מהפכה חינוכית ופדגוגית ולהוביל את בית הספר לחדשנות ולמידה איכותית, המציבה את התלמיד במרכז, מאפשרת לו ללמוד, להתנסות וליזום בסביבת למידה מגוונת המותאמת לצרכיו.

במסגרת המיזם הצוות החינוכי של בית הספר מלווה על ידי מאמנת פדגוגית לצרכי התמקצעות, העצמה והובלת תהליכים פדגוגיים חדשניים ומיטביים.

שבוע שעבר, התקיים בבית הספר פסגות סיור לימודי בו לקחו חלק נציגי משרד החינוך, הרשות המקומית ונציגות מבתי הספר בארץ המשתתפים במיזם, בכדי להתרשם מקרוב וללמוד כיצד מוטמעים תהליכי הוראה במרחבי הלמידה בבית החינוך "פסגות".

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי שהשתתף בסיור ציין: "זהו מפגן עוצמה מרשים של בית הספר פסגות. התמוגגתי משפע העשייה החינוכית. גאווה ענקית לקריית ביאליק ולמערכת החינוך שלנו. אני מודה לצוות החינוכי של בית הספר ולמנהלת אורלי גדרון".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות