גן מוסיקלי ססגוני הוקם בשכונת ביאליק דרום בקריית ביאליק

כלי נגינה שונים ומגוונים המותאמים למרחב הציבורי פוזרו ברחבי חצר מתנ"ס עופרים בשכונת ביאליק דרום בקריית ביאליק. בצמוד לכל כלי נגינה הוצב שילוט המסביר על תכונת הצליל ומדריך נגינה המשתמש לצרכי ההסבר

בחצר מתנ"ס עופרים ברחוב ההגנה בשכונת ביאליק דרום הושלמה הקמתו של גן מוסיקאלי.

כלי נגינה שונים ומגוונים המותאמים למרחב הציבורי פוזרו ברחבי החצר. בצמוד לכל כלי נגינה הוצב שילוט המסביר על תכונת הצליל ומדריך נגינה המשתמש לצרכי ההסבר בצבעים על מנת לאפשר לילדים הקטנים שעדיין אינם יודעים קרוא וכתוב להשתמש בכלי הנגינה. באמצעות המדריך ניתן לנגן שירים ישראלים ידועים כגון: "ירושלים של זהב", "אני ואתה נשנה את העולם" ועוד.

להקמת הגן המוסיקאלי קדמו עבודות נרחבות לשיפוץ ושדרוג החצרות של מתנ"ס עופרים. העבודות כללו יישור השטח, הנחת אבנים משתלבות ודשא סינטטי. רשת המתנ"סים קריית ביאליק בשיתוף העיריה השקיעו בשיפוץ החצרות כרבע מיליון שקל. החצרות המחודשות ישמשו להתכנסויות קהילתיות ואירועים לתושבי השכונה. מדי חודש יתקיים במתנ"ס עופרים אירוע תרבות קהילתי חינם לתושבי השכונה.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני מזמין את ילדי שכונת ביאליק דרום ליהנות מהפנינה החווייתית החדשה. בימים אלו אנו מקימים ברחוב הגליל פארק משחקים שיכלול נדנדות, מתקני משחקים, קרוסלה, בריכה אקולוגית ועוד".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות