מרכז המוסיקה בקריית אתא מפעיל תכנית לימודי נגינה בחמישה בתי ספר יסודיים בעיר

תכנית לימודי נגינה בבתי הספר היסודיים בקריית אתא: פרויקט "בית ספר מנגן" של מרכז המוסיקה העירוני פועל ב- 5 בתי ספר בעיר

 

הפרויקט העירוני "בית ספר מנגן" המופעל על ידי מרכז המוזיקה העירוני מופעל  ב- 5  בתי הספר יסודיים בעיר: יבנה, נעם, גבעת טל וגבעת אלונים ולאחרונה גם בבית הספר שפרינצק.

במסגרת הפרויקט לומדים התלמידים נגינה בקבוצות קטנות, תוך ליווי אישי של כל תלמיד, כחלק אינטגראלי מיום הלימודים הבית ספרי. התלמידים מתנסים בנגינה בכלים תזמורתיים: כלי הנשיפה והקשה (חליל, קלרינט, סקסופון, חצוצרה, קרן יער, בריטון, טרומבון, טובה, תופים) וכלי הקשת (כינור, צ'לו) במטרה לעודד שיפור בהישגיהם הלימודיים והחברתיים.

הפרויקט "בית ספר מנגן" בנוי על פי "מודל מוסיקלי יישובי" של משרד החינוך. על פי המודל, ללימודי הנגינה תפקיד ברור בהתפתחות הילדים וחשיפתם למוסיקה.

לדברי מנהלת מרכז המוסיקה העירוני, טניה שפירא:" לימודי נגינה מהווים חלק מרכזי וחשוב בפיתוח הדמיון, הזיכרון, הרגישות, והקואורדינציה ומשפיעים באופן ישיר  על ההתפתחות הקוגניטיבית של הילד, על יכולותיו האקדמיות, על ביטחונו העצמי ויכולותיו הבין אישיות."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות