משרד הפנים העניק ציון מושלם 100 לעיריית נשר בניהול הון אנושי, זו השנה השנייה ברציפות

בביקורת שנערכה מטעם משרד הפנים בנושא ניהול הון אנושי, קיבלה עיריית נשר את הציון המקסימאלי של 100 נקודות ודורגה בצמרת הדירוג בניהול ההון האנושי מכלל הרשויות המקומיות בישראל

 

משרד הפנים ערך ביקורת בנושא ניהול הון אנושי. בביקורת נבדקו פרמטרים רבים הנוגעים לניהול הון אנושי- מכרזי גיוס לכוח אדם, ניהול כוח אדם בצורה מיטבית, יעילות המערכת ועוד.

עם סיום הבדיקה, קיבלה עיריית נשר את הציון המקסימאלי של 100 נקודות ודורגה בצמרת הדירוג בניהול ההון האנושי מכלל הרשויות המקומיות בישראל.

ראש העיר רועי לוי אמר: ״ניהול כוח אדם מצוין הוא הבסיס לניהול ארגון מצטיין. בכל גיוס כוח אדם אנו רואים לנגד עיניינו את השירות לתושב. אנו עומדים בכל התקנים הנדרשים על ידי משרד הפנים ומעבר להם״.

צחי שומרוני מנכ״ל עיריית נשר אמר: ״אנו גאים לומר שמטה עיריית נשר הינו מטה קטן ויעיל אשר מוכוון למטרה אחת- שירות מיטבי לתושב והשקעת כספי הציבור בפיתוח עירוני נוסף".

שושי נבו מנהלת משאבי אנוש בעיריית נשר אמרה: ״היום עולם ההון האנושי תחרותי מתמיד. כל עובד שמגיע לעיריית נשר יודע שהוא נכנס למשפחה. אנו מקפידים על כל חוקי משרד הפנים בהעסקת עובדים בדקדקות מייטבית ועובדים יחד עם ועד העובדים לרווחתם של העובדים. מרגש לקבל ציון מושלם ועוד בשנה השנייה ברציפות.

 

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות