ארונות של תקווה- הריהוט החדש במחלקת הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית נשר נבנה על ידי אסירים

גנ"מ אילן גולדנברג, ראש מערך התעסוקה בשב"ס: "בתור תושב העיר נשר לשעבר, אני שמח על שיתוף הפעולה עם העירייה. תהליך השיקום של האסירים אינו מסתיים בין כותלי הכלא, וישנה חשיבות רבה לחזרתם לקהילה"

כאשר הוחלט על שיפוץ בניין הרווחה והשירותים החברתיים, מנהל מחלקת הרכש ומנהל המחלקה לשירותים חברתיים חשבו ״למה שלא נייצר גם מהשיפוץ ערך ומשמעות״ ומכאן נולדה היוזמה-  הזמנת ריהוט החדש, לא מספק ״רגיל״ אלא ריהוט אשר נבנה כולו על ידי אסירים. בניין המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית נשר, אליו מגיעים מאות תושבים בכל חודש, עבר בחודשים האחרונים מתיחת פנים. השיפוץ הגדול שבוצע, היה פרי שיתוף פעולה של משרד הרווחה ועיריית נשר, במטרה להעניק לתושבי העיר ולעובדים במחלקה, מבנה ראוי ומתאים לצרכיהם. בעירייה רצו להעניק ערך מוסף למבנה החדש, והחליטו לרכשו את הריהוט ממערך התעסוקה של שירות בתי הסוהר.

מערך התעסוקה של שב"ס מכשיר מקצועית אסירים לביצוע עבודות נגרות, טקסטיל ופחחות וכל זאת כחלק מהתהליך השיקומי אותו עוברים האסירים. במהלך עבודתם רוכשים האסירים מעבר למקצוע, מיומנויות עבודה, ניסיון מקצועי מעשי וכלל האסירים מקבלים שכר עבור עבודתם. הפרויקט הייחודי הזה התאים לערכים אותם מקדמים בעיריית נשר בכלל ובמחלקה לשירותים חברתיים בפרט. על כן, החליטו בעירייה להזמין את כלל הריהוט החדש למחלקה ממערך התעסוקה של שב"ס.

קרדיט ״דוברות שב״ס״קרדיט ״דוברות שב״ס״

אופיר אבוחצירה מנהל המחלקה לשירותים חברתיים: "תהליך שיקום הוא תהליך לא פשוט הן בכלא והן מחוצה לו. לכן, אנחנו שמחים שניתנה לנו ההזדמנות לקחת חלק בתהליך השיקום של האסירים".

גנ"מ אילן גולדנברג, ראש מערך התעסוקה בשב"ס: "בתור תושב העיר נשר לשעבר, אני שמח על שיתוף הפעולה עם העירייה ועל הבחירה באסירים שלנו לייצר את הריהוט למחלקה לשירותים חברתיים בעיר. תהליך השיקום של האסירים אינו מסתיים בין כותלי הכלא, וישנה חשיבות רבה לחזרתם לקהילה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות