שומרים על הביטחון בעיר: הושלמה התקנת מערך מצלמות אבטחה חדשות ב"גן בנימין" בשכונת הדר

במהלך החודשים הקרובים תציב עיריית חיפה מערכות דומות גם לאורך "טיילת לואי", ב"גן האם" שבמרכז הכרמל וב"גן אזולאי" בשכונת נווה-שאנן

במסגרת מאמצי העירייה לחיזוק תחושת הביטחון בקרב התושבים בשכונת הדר, הושלמה בימים האחרונים התקנת 12 מצלמות אבטחה חדשות ב"גן בנימין" שבשכונת הדר. המצלמות החדשות חולשות על כל פינה ברחבי הגן ומסוגלות להתריע באופן אוטומטי על כל פעילות חריגה שתתרחש בו. בנוסף, הותקנה בסביבת הגן גם מערכת כריזה, אשר באמצעותה יוכל המוקדן שיושב במוקד המבצעי לפנות למבצע העבירה באופן מיידי עד להגעת ניידת אכיפה. המצלמות החדשות שהותקנו מצטרפות למערך המצלמות שהותקן לאחרונה במוקדי פעילות שונים ברחבי העיר, בין היתר בחופי הרחצה, בשכונת ואדי ניסנאס, במתחם שוק תלפיות ובמוקדים נוספים ובכך משלימות רצף תיעוד.

במהלך החודשים הקרובים תציב עיריית חיפה מערכות דומות גם לאורך "טיילת לואי", ב"גן האם" שבמרכז הכרמל וב"גן אזולאי" בשכונת נווה-שאנן. בדומה למערכי מצלמות נוספים, שהותקנו זה מכבר ברחבי העיר, מחוברות המצלמות החדשות למוקד המבצעי של עיריית חיפה, המאויש 24 שעות ביממה. המצלמות מצוידות במנגנון אנליטי, המתריע על כל פעילות חריגה שהוגדרה מראש. במקרים בהם תזוהה פעילות חריגה בזמן אמת, יוכל המוקדן להזעיק על פי הצורך את גורמי האכיפה העירוניים או המשטרה. הצילומים שייקלטו במצלמות יישמרו ויועברו לידי המשטרה לצרכי חקירה.

יאיר זילברמן, מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעיריית חיפה: "עיריית חיפה ממשיכה לתת מענה בכל המישורים במטרה להגביר את תחושת הביטחון האישי של התושבים – בשכונות, בשטחים הציבוריים ובמרכזים העירוניים. פעילות זו כוללת בין היתר תיעוד וצילום, יצירת תאורה אפקטיבית וכן גיזום והסרת מסתורים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות