קריית ביאליק עם הפנים לגיל השלישי: נפתחת קבוצת כדורגל מיוחדת לבני הגיל השלישי "כדורגל בהליכה"

עיריית קריית ביאליק פותחת קבוצת כדורגל מיוחדת לבני הגיל השלישי. בה יוכלו לקחת חלק גם בני 80 פלוס. ניתנת האפשרות לבני הגיל השלישי לחזור לשחק כדורגל, להיות חלק מקבוצה, להכיר חברים חדשים ולהיות מעורבים חברתית

עיריית קריית ביאליק יוצאת ביוזמה חדשה ומציעה את המשחק הפופולארי, כדורגל, לתושבי העיר בגיל השלישי. הכדורגל בהליכה החל באנגליה החל משנת 2011, צבר תאוצה והתרחב במהרה למדינות העולם.

ההצלחה נובעת מהאפשרות הניתנת לבני הגיל השלישי לחזור לשחק כדורגל, להיות חלק מקבוצה, להכיר חברים חדשים ולהיות מעורבים חברתית. שחקני הכדורגל בהליכה יכולים לשחק באופן קבוע עד גילאי 80 ומעלה, כאשר המשחק תורם ליציבה, גמישות, סיבולת לב – ריאה ושיפור יכולת קוגניטיבית. כמו כן, פעילות קבוצתית סדירה תורמת לבריאות הנפש, הפגת בדידות וחיזוק תחושת הערך העצמי. הפעילות תתקיים בשיתוף עמותת "מדינת הכדורגל".

בכדי להירשם ולהבטיח את המקום בקבוצה, יש ליצור קשר עם מנהל מחלקת הספורט בעיריית קריית ביאליק, בני בניסטי, בטלפון 054-2494127.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: "אני שמח להביא לגמלאי העיר את המשחק האהוב. כדי לחיות חיים מאושרים יש לעסוק בפעילות מהנה . במשחק הזה לא משנה הגיל, מצב גופני וניסיון קודם – כדורגל בהליכה מתאים לכולם".

 

תמונת אילוסטרציה: עמותת מדינת הכדורגל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות