גן משחקים חדש מוקם ברחוב צבי הרר בקריית אתא

במסגרת תכנית העבודה לבנייה ושדרוג של גני המשחקים הציבוריים ברחבי קריית אתא, בימים אלו מוקם גן משחקים חדש ברחוב צבי הרר בשכונת גבעם רם

 

בימים אלה מקימה עיריית קרית אתא גן משחקים חדש ברחוב צבי הרר בשכונת גבעם רם. העבודות כוללות התקנת מתקני שעשועים מתקדמים, מצע גומי, הצללה , גידור, תאורה ,פיתוח נופי והנגשה.

ראש העיר יעקב פרץ הגיע לגן החדש על מנת לעמוד מקרוב אחר העבודות ולבדוק את התקדמותן בהתאם לתוכניות.

העבודות בגן מתבצעות בהמשך לעבודות הנרחבות המתקיימות בשכונת גבעת רם במסגרתן בוצעו עבודות תשתית ברחובות: האלה ,הארז , האורן, מורן ,האשל , אלמוגן, הדס, דפנה ורותם. בשלב הבא יחלו עבודות שיפוץ גם ברחוב יסמין וצבי הרר כולל ביצוע מגרש ספורט חדש ברחוב אלמוגן.

במקביל משלימה העירייה את העבודות בגנים ברחוב התמרים ובבית וגן לאחר שנפתחו לאחרונה גנים חדשים ברחוב כצנלסון, מורדי הגטאות, שדה בוקר ובפארק אברהם ברחוב בן עמי , כאשר עם סיום העבודות יבוצע מקבץ גנים נוסף.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא: "תנופת הפיתוח שנועדה לשפר את איכות חיי תושבי העיר ולעודד פעילות פנאי לכל נמשכת. במסגרת תוכנית העבודה אנו מקימים גנים ציבוריים חדשים ומשדרגים את הגנים הקיימים במטרה לפתח את המרחב הציבורי , תוך מתן מענה מיטבי לצרכי התושבים".

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות