בזכות הפיס: פועל בקריית ביאליק מועדון חברתי לאזרחים וותיקים יוצאי העדה האתיופית

מפעל הפיס ועיריית קריית ביאליק מפעילים מועדון חברתי מיוחד עבור ותיקי העדה האתיופית בעיר.במהלך המפגשים המועדון מספק פעילויות בתחום ריפוי ועיסוק, הרצאות בנושא הגיל השלישי, שמירה על אורח חיים בריא, התעמלות ועוד

עיריית קריית ביאליק בסיוע מפעל הפיס מפעילה מועדון חברתי עבור אזרחים וותיקים יוצאי העדה האתיופית.

זהו מועדון ייחודי שמהווה מוקד ומסגרת לפעילות חברתית-תרבותית-טיפולית. המועדון פועל שלוש פעמים בשבוע על מנת לאפשר לאוכלוסיית הקשישים להתמיד בחיים פעילים ולקיים חיי חברה. במהלך המפגשים המועדון מספק פעילויות בתחום ריפוי ועיסוק, הרצאות בנושא הגיל השלישי, שמירה על אורח חיים בריא, התעמלות ועוד. בתחום החברתי באי המועדון מציינים ביחד את ימי ההולדת, מועדי וחגי ישראל.  

גם בתקופת הקורונה ממשיכים העולים לפקוד את "בית הידידות", בית המורשת  של עולי אתיופיה בקריית ביאליק, בו מתקיימת פעילות המועדון ולא מוותרים על אף מפגש. בפגישה עם ראש העיר  קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, ציינו משתתפי המועדון, כי הוא מהווה עבורם מוקד פעילות חברתית ומסייע בקליטתם בקהילה.

השירות לזקן באגף לשירותים החברתיים של עיריית קריית ביאליק אשר אחראי על הפעלתו של המועדון, מפעיל תוכנית מגוונת ועשירה למילוי שעות הפנאי של האוכלוסייה המבוגרת.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני מודה למפעל הפיס שאפשר לנו לפתוח מועדון המיועד לאזרחים וותיקים מהקהילה האתיופית. המועדון שידרג באופן משמעותי את איכות חייהם של התושבים החברים בו ומעשיר את חיי החברה והתרבות שלהם".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות