גן אנתרופוסופי יפתח בקריית ביאליק בשנת הלימודים הבאה

בשורה להורים בקריית ביאליק: בשנת הלימודים הבאה יפתח גן אנתרופוסופי וכן כיתה א' אנתרופוסופית בבית הספר "קדימה"

גן ילדים ברוח החינוך האנתרופוסופי יפתח בשנת הלימודים הבאה בקריית ביאליק. מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל אישר את בקשתה של עיריית קריית ביאליק לפתיחת הגן.

בגן אנתרופוסופי מוקד הפעילות והעשייה החינוכית מכוון לחוויית החושים, פעילות גופנית, עידוד המשחק ושמירה על אווירת הילדות שכל כך חשובים להתפתחותם של הילדים.

החינוך האנתרופוסופי ככלל מתמקד בילד עצמו ומעודד קשר לטבע ולסביבה על ידי פעילויות הקשורות ביצירה, אומנות, תנועה, עשייה ומלאכת יד. החינוך של הילד מותאם לרצונותיו, יכולותיו והתעניינותו הטבעית בעולם. הרישום לגן כמו לשאר גני הילדים בעיר יפתח באמצע חודש ינואר. במידה ומספר הנרשמים יהיה יותר גדול ממספר התקני של הילדים בגן, תתקיים הגרלה בין הנרשמים.

בשנת הלימודים תשפ"ד (1.9.2023) תיפתח כיתה א' צומחת ברוח החינוך האנתרופוסופי בבית הספר "קדימה".

ראש העיר אלי דוקורסקי: " לפני כחצי שנה מיניתי ועדת היגוי ברשות מנכ"ל העירייה, ליאור טרגן, שבחנה את הזרמים הקיימים בגיל הרך.

אני מודה לחברי הועדה: יו"ר ועדת החינוך וחבר מועצת העיר עו"ד בן אסבן, יו"ר ועדת הכספים וחברת מועצת העיר עו"ד אדוה בלמס, מנהל אגף החינוך עמי ראובן ומנהלת מחלקת הגיל הרך אורטל לויתן מרוקו על עבודתם הנאמנה והמקצועית".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות