כבוד: תיכון נשר נמצא בצמרת הטבלה הארצית באחוזי גיוס לצה״ל ומיצוי גיוס גבוה ללחימה

95% שיעור גיוס בנים, 92.3% שיעור גיוס בנות. 50% מהגברים ו15% מהנשים יוצאים לתפקידי לחימה. כל אלו מציבים את תיכון נשר בצמרת טבלת אחוזי הגיוס בין התיכונים בכל הארץ. רועי לוי: "יש לנו נוער ערכי, מתנדב שאוהב את מדינתו״

 

בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר הציגו מנהל חברה ונוער, של משרד החינוך, לנציגי עיריית נשר, את נתוני הגיוס של תיכון מקיף נשר.
רועי לוי, ראש עיריית נשר, אמר: ״זו התשובה לכל המצקצקים על ה'נוער של היום. יש לנו נוער ערכי, מתנדב שאוהב את מדינתו״.

על פי הנתונים שהוצגו, תיכון נשר מוביל באחוזי שיעור הגיוס לבנים עם 95% ועם 92.3% בגיוס הבנות. כאשר כ50% מהגברים ו15% מהנשים יוצאים לתפקידי לחימה. נתון הנשים גבוה במיוחד ונמצא במגמת עלייה משמעותית. רוב הנוער בנשר יוצא לשירות משמעותי כך שגם שיעור הקצונה מבוגרי בית הספר נמצא בעלייה: כ9% מקרב הגברים ו6% נקרב הנשים. נתון הגברים היוצאים לקצונה גבוה משמעותית ביחס לממוצע בפיקוח האזורי ומהממוצע הארצי. לצד נתוני הגיוס ממשיכים בנשר לעודד יציאה לשנת שירות ומכינות.

במקום הרצאות של משקיות חינוך, בוגרי התיכון מתגייסים לגיוס- יום הבוגר הינו חלק ממערך הכנה דו שנתי ייחודי שפותח ביחידת הנוער בנשר, בו מגיעים בוגרי התיכון המשרתים בתפקידים משמעותיים ומאפשרים שיח פתוח מול המתגייסים העתידיים. כחלק ממערך זה נפתחו השנה גם סדנאות הכשרה לבנות לקראת יום המא"ה, הכנה לתלמידי י"ב למילוי שאלון העדפות וכן הכשרות להורים לקראת תהליך הגיוס של ילדיהם. בנוסף, עיריית נשר מימנה אפליקציית הכנה מיוחדת לתלמידי י"א לקראת הצו הראשון. אפליקציה זו מכילה כ1,500 שאלות המדמות את המבחן הפסיכוטכני.

ראש העירייה, רועי לוי: ״נתוני הגיוס המצטיינים שמוצגים שנה אחר שנה היא התשובה לכל המצקצקים על ה'נוער של היום'. יש לנו נוער ערכי, מתנדב שאוהב את מדינתו. השירות המשמעותי הוא אבן דרך חשובה בבניין החוסן החברתי וערכי מדינת ישראל. אנחנו גאים לראות את בוגרנו משתלבים בתפקידי מפתח וחוזרים לתרום ולהצמיח את נוער העיר".

מנהל יחידת הנוער העירונית, אור מורדו: "נתוני הגיוס משקפים את המאמץ שעיריית נשר ותיכון נשר משקיעה כדי לעודד את הנוער לאזרחות טובה, שירות משמעותי וציונות, לצד בניית חוסן אישי ואזרחות פעילה."

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות