תערוכת רחוב מיוחדת בקריית ביאליק: התושבים מנציחים בצילומים את העיר

נפתחה תערוכת הרחוב הראשונה - תערוכת תושבים "קריית ביאליק מבעד לעדשה". התערוכה ממוקמת במרחב הפתוח לאורך טיילת שמעון פרס. התערוכה ביוסמת קבוצת "תושבי קריית ביאליק" והעירייה

אמש (יום א') נפתחה באופן חגיגי תערוכת התושבים "קריית ביאליק מבעד לעדשה", פרי שיתוף הפעולה בין עיריית קריית ביאליק וקבוצת הפייסבוק "תושבי קריית ביאליק".

מדובר בתערוכת הרחוב הראשונה בה לקחו חלק תושבי העיר בכדי להנציח את פינות החמד של הקרייה. התערוכה מתפרסת על שלושה מתחמים לאורך טיילת שמעון פרס (נחל הגדורה):

באזור רחוב הערמונים מסמוך לתחנת השאיבה, ברחוב אושה בסמוך לבריכת השחייה יגור לשעבר, ובכניסה לרחוב אשל, כאשר ניתן לצפות במתחם זה בתמונות גם מהצד של טיילת בגין החדשה.

להצגת התערוכה קדם ההליך של פנייה לתושבי העיר לצלם ולשלוח את התמונות. תושבים רבים שלחו את יצירותיהם ובסוף נבחרו העבודות של יגאל כהן, אשר גרטי, יניב אזולאי, תם זלגלר, רוני חפץ, שקד שחם, שני פפיר, שרה פז, ליאת נמרון, מיכל לחיאני, אור שקד, דנה חלפין ויניב קדרנל.

ראש העיר אלי דוקורסקי שפתח את התערוכה הודה למנהלות קבוצת "תושבי קריית ביאליק", ענבל בן שושן יעקב ואתי לוי על המיזם המשותף. דוקורסקי העניק תעודות הוקרה לכל המשתתפים וציין:
"אני מודה לכל התושבים שלקחו חלק במיזם מקסים זה של תערוכת רחוב והחליטו להנציח את יופייה של קריית ביאליק. מחמם את הלב לראות את תושבי העיר שצועדים לאורך הטיילת ונעצרים להתבונן בתמונות המרהיבות".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות