עיריית קריית אתא משדרגת את תאורת הרחוב בפנסי לד חסכוניים במסגרת מהלך התייעלות אנרגטית

עיריית קריית אתא מחליפה את עמודי התאורה בעיר לתאורת לד חסכונית: בשלב הראשון הותקנו עמודי תאורה חדשים בשכונת גבעת רם בעלות כוללת של כ- 5 מיליון שקל

עיריית קריית אתא מבצעת עבודות להחלפה ולשדרוג עמודי התאורה ברחבי העיר במסגרת מהלך להתייעלות אנרגטית.

עמודי התאורה החדשים והדקורטיביים כוללים שימוש בטכנולוגיה לד המעודדת חסכון באנרגיה, במשאבים ובעליות תחזוקה והקטנת פליטת גזי חממה (CO2). הנורות החדשות שעוצמתן גבוהה ואיכותית ביחס לנורות "הפריקה" הישנות, מפיצות אור חזק וצריכת האנרגיה היעילה שלהן מעודדת חיסכון בצריכת החשמל העירונית.

בשלב הראשון הותקנו עמודי תאורה חדשים בשכונת גבעת רם בעלות כוללת של כ- 5 מיליון שקל. בהמשך יותקנו עמודי תאורה חדשים ברחובות בן עמי, הרצוג ומינץ כאשר המטרה היא להחליף את כל עמודי התאורה בכל העיר בהתאם לתוכנית העבודה הרב שנתית.

לדברי ראש העיר יעקב פרץ: "החלפת עמודי התאורה בעיר היא צעד חיוני להתפתחות קרית אתא. מדובר במהלך חסכוני ובעל תרומה משמעותית לשמירה על איכות הסביבה הודות לטכנולוגיית התייעלות אנרגטית."

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות