רביעי, 22.12 בתיאטרון הצפון: שולי רנד בהופעה על סיפור חייו

רנד שר מהשירים שאינם שלו כגון 'משיח' של שלום חנוך, 'עד העונג הבא' של המכשפות, 'כאבי גדילה' של אביב גדג' ו-'ניצוצות' של פורטיסחרוף ועד הלהיטים שלו- 'אייכה' ו- 'בין קודש לחול'

במופע תשליך מספר שולי רנד בפעם הראשונה על חייו שלו. דרך תחנות חייו, מגולל שולי סיפור חיים אישי הנטוע בזמן ובמקום. בני ברק, ת"א, ירושלים, מלידה לילדות, הפגישה הראשונה עם המוות, החיים בין שני עולמות, עולם התיאטרון, החזרה בתשובה, המשברים ובסופו של דבר יציאה לגאולה.

עם קבוצת נגנים שמלווה אותו על הבמה, טווה שולי חוטים בין הסיפור לשירים, רק שהשירים הפעם ברובם אינם שלו" 'משיח' של שלום חנוך, 'עד העונג הבא' של המכשפות, 'כאבי גדילה' של אביב גדג', 'ניצוצות' של פורטיסחרוף. השרים בעיבודים חדשים שמקרבים אותם אליו והם מתכתבים עם הסיפור האישי שלו שמשולב כמובן עם להיטיו הגדולים 'אייכה', 'בין קודש לחול' ועוד.
על במה חשופה מתפאורה, תחת תאורה תיאטרלית, בעזרת המפיק המוזיקלי אסף תלמודי והבמאי והדרמטוג איתן בלום, נפגשים במופע שלושת כוחות הבמה של שולי, המשחק, המוזיקליות והסיפוריות.

שולי רנד בהופעה בתיאטרון הצפוןשולי רנד בהופעה בתיאטרון הצפון
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות