תערוכת אומנים עולים מדרום אמריקה התקיימה זו השנה ה-18 בקריית ביאליק, עם הקדשה מיוחדת לחברת הקהוצה שהלכה לעולמה

באשכול הפיס בקריית ביאליק התקיימה זו השנה ה-18 תערוכת אומנים עולים מדרום אמריקה. השנה התערוכה הוקדשה לחברת הקבוצה, אומנית סוזנה אברמוף ז"ל שנפטרה ממחלה קשה

תערוכת אומנים עולים מדרום אמריקה המציינת סיום שנת פעילות פוריה, התקיימה זו השנה ה-18 באשכול הפיס בקריית ביאליק. השנה התערוכה הוקדשה לחברת הקבוצה, אומנית סוזנה אברמוף ז"ל שנפטרה ממחלה קשה. העבודות האחרונות שלה הוצגו בתערוכה לצד עבודותיהם של חברי הקבוצה.

האומנים הציגו בגאווה רבה  יצירות מרשימות עליהם עמלו במהלך השנה, במפגשים שבועיים אותם יוזמת ומאפשרת עיריית קריית ביאליק בשיתוף משרד העלייה והקליטה.

קריית ביאליק קולטת עלייה ומחבקת בחום קהל העולים מהארצות השונות ומעניקה תמיכה ועידוד לשימור התרבות ממנה באו. בנוסף, תומכת הרשות בקיום מפגשי תרבות ואומנות המתקיימים על בסיס קבוע. מפגשי האומנות מנוהלים ביד רמה ובמקצועיות רבה על ידי האומנית, טטה סטרוקובסקי.

טטה, מנהלת הפרויקט ואומנית בחסד, מעניקה מהידע הרב ומלמדת טכניקות ציור ופיסול שונות עם חומרים ומגוונים המעניקים נפח רב ליצירותיהם.

ראש העיר , אלי דוקורסקי, התכבד בהדלקת נר חנוכה בירך את האומנים:" בחירת הנושא לתערוכה "עם ישראל חי" מדגישה ביתר שאת את קיבוץ הגלויות ואת התגשמות החלום הציוני. התמונות ועבודות פיסול המוצגות בתערוכה מוכיחות את כישוריהם ושמחת החיים הצבעונית של האומנים. אני מזמין את תושבי קריית ביאליק להתרשם מהיצירות הססגוניות שמוצגות באשכול הפיס בעיר".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות