נחנך מבנה חדש למרכז הצעירים בקריית ביאליק, גדול ומתקדם

במעמד השרה לשוויון חברתי, מרב כהן וראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, נחנך המבנה החדש למרכז הצעירים בקריית ביאליק.המרכז משתרע על כ- 200 מ"ר וכולל חדרי התכנסות, עמדות עבודה ולימוד עצמאי, חדר פעילות להורים וילדים, יעוץ והכוונה אישי ועוד

אתמול (1.12.2021) נחנך מבנה חדש למרכז הצעירים קריית ביאליק במעמד השרה לשוויון חברתי, מרב כהן וראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי.
מרכז הצעירים עבר לפני מספר חודשים למבנה חדש ששופץ לאחרונה מהמסד עד הטפחות. המרכז משתרע על כ- 200 מ"ר וכולל חדרי התכנסות, עמדות עבודה ולימוד עצמאי, חדר פעילות להורים וילדים, יעוץ והכוונה אישי ועוד.
ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני נרגש לחנוך היום את המבנה החדש, המזמין והחם עבור צעירי העיר. מרכז הצעירים קריית ביאליק הוקם בלב השכונה הוותיקה סביניה במחשבת תחילה להוות את מוקד המשיכה לצעירי העיר. המרכז נותן שירות מגוון בתחומי מעורבות חברתית, קריירה, השכלה גבוהה וחיילים משוחררים. מחמם את הלב לראות את מגוון הפעילויות להורים ולילדים, קורסים בתחום העצמה ומנהיגות ויוזמות ייחודיות. מרכז הצעירים אף אמון על נושא מתן מלגות לסטודנטים.  בשנים האחרונות מספר רב של משפחות צעירות בחרו בקריית ביאליק כעיר מגוריהן והמרכז החדש מספק להם מענה בתחומי העשרה, חיי הקהילה ותרבות הפנאי".

השרה לשוויון חברתי מרב כהן: " התרשמתי עמוקות מהפעילות של מרכז הצעירים קריית ביאליק, בייחוד מהחיבור הקהילתי. יש להמשיך ולטפח את המנהיגות המקומית הצעירה".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות