עיריית קריית ביאליק משדרגת את מגרשי הכושר ברחבי העיר ומקימה חדשים בעוד אזורים

לאחרונה הסתיימו העבודות לחידוש ושיפוץ מגרש הכושר במרחב הפתוח ברחוב הערמונים בקריית ביאליק. בקרוב יוקמו מגרשי כושר בפארק יהודה ברקן בשכונת נאות אפק ובטיילת מנחם בגין

עיריית קריית ביאליק מקדמת את הקריה כעיר בריאה על כל היבטיה הן מבחינת הסביבה הפיסית ומהבחינה התכנית: מסלולי הליכה ורכיבה על אופנים, אירועי הליכה המוניים, חלוקת חוברות תזונה נכונה ופעילות גופנים לגיל השלישי ותלמידי בתי הספר, קבוצות ריצה ופעילויות לגיל השלישי במרחב הפתוח. כל זה בנוסף לפריסת מתקני כושר בכל שכונות העיר.

לאחרונה הסתיימו העבודות לחידוש ושיפוץ מגרש הכושר במרחב הפתוח ברחוב הערמונים. המתקנים הישנים הוחלפו במתקני כושר חדשים ונוספו מתקנים מגוונים שמותאמים לאנשים עם מוגבלויות. משטח הגומי הישן הוחלף בדשא סינתטי.  

ראש העיר אלי דוקורסקי: "בשבועות הקרובים תקים העירייה מגרשי כושר בפארק יהודה ברקן בשכונת נאות אפק ובטיילת מנחם בגין החדשה ברחוב אשל".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות