סיור מיוחד של ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, בבתי הספר ירושלים, גבעת רם וגורדון ומפגש עם התלמידים והצוות החינוכי

ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ וצוותי העירייה הגיעו לביקור בבתי הספר: "ירושלים", "גבעת רם" ו- "גורדון".במסגרת הסיור הוצגו תוכניות הלימוד הייחודיות והפעילויות למתן מענה ריגשי לתלמידים

ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ וצוותי העירייה הגיעו לביקור בבתי הספר: "ירושלים", "גבעת רם" ו- "גורדון" על מנת לפגוש את התלמידים ולשמוע מהצוותים החינוכיים על תוכניות הלימוד והפעילויות הייחודיות שמפעיל כל בית ספר בתקופה זו על מנת לתת מענה לימודי לצד מענה ריגשי באופן מקיף ויסודי ולצמצם פערים לימודיים שנוצרו בתקופת הקורונה והסגרים.

בבית ספר ירושלים הוצגה תוכנית "אי האפשר" המעודדת הקניית מיומנויות למידה בהתאם ליכולות התלמיד על ידי מיפוי צרכי התלמיד הן מבחינה לימודית והן מבחינה רגשית. בית ספר ירושלים עבר השנה לבית ספר חלופי, כחלק מעבודות שדרוג מקיפות בבית הספר. התלמידים מוסעים מדי יום לפני תחילת הלימודים ובסיומם אל בית הספר החלופי שישמש בעתיד גם בתי ספר אחרים שיעברו שדרוג.

בבית ספר גבעת רם התלמידים הציגו התלמידים את תוכנית הרטריקה "הנואם הצעיר" המשפרת את יכולות ההבעה והשיח, הקורסים הייחודיים ואת תחנות הפעילות הלימודיות.

בבית ספר גורדון הוצגה התוכנית הפדגוגית "חינוך ליצירתיות" הכוללת מודל בן 5 שלבים לעידוד מצוינות ויצירתיות בהתאם לחוזקות התלמיד.

ראש העיר יעקב פרץ: "עידוד המצוינות בחינוך הינה אחת המטרות המרכזיות העומדות לנגד עינינו ולשם כך אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להעניק סביבת לימודים מאתגרת וחווייתית ולטפח תרבות של מצויינות לימודית, חברתית וערכית."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות