מאות תושבי קריית אתא לקחו חלק בצעדת תושבי העיר לציון המאבק באלימות נגד נשים

עיריית קריית אתא החליטה השנה לציין את המאבק באלימות נגד נשים בחודש של אירועים להעלאת המודעות לתופעה זו, במגוון פעילויות

כ- 20 נשים נרצחו במהלך השנה על ידי בני זוגן או קרוביהן ומאות אלפי נשים חיות בישראל במציאות של אלימות קשה שמופעלת נגדן על ידי בני זוגן- אלימות פיזית, מילולית, מינית, נפשית וכלכלית.

עיריית קריית אתא החליטה השנה לציין את המאבק באלימות נגד נשים בחודש של אירועים להעלאת המודעות לתופעה זו בשיתוף עם היחידה לשוויון מגדרי וקידום מעמד האישה, יחידת הנוער, מרכז הצעירים, רשת המתנ"סים והמחלקה לשירותים חברתיים. במסגרת חודש המודעות למאבק באלימות נגד נשים יתקיימו במהלך החודש הרצאות, ימי עיון, מפגשים אישיי והצגה "פרחים זה לא מספיק" של תיאטרון געתון.

חודש המודעות למאבק באלימות נגד נשים נפתח בצעדה עירונית בה לקחו חלק מאות תושבי ותושבות העיר ובני נוער מתנועות הנוער בעיר. הצועדים יצאו משני מוקדים בעיר ונפגשו בבית גלזר שם פגשו את צוות מרכז אל-מגור- המרכז לטיפול ומניעת אלימות במשפחה ושמעו מהם על המרכז והפעילויות והשירותים הקיימים כנגד אלימות במשפחה בכלל וכנגד נשים בפרט.

במרכז "אל-מגור" פועל צוות של עו"סים, אשר מתמחים בתחום האלימות במשפחה ומעניקים טיפול לזוגות, טיפול פרטני, קבוצתי ומשפחתי, כולל טיפול רגיש תרבות בשפה האמהרית ובשפה הרוסית. כמו כן, ניתן טיפול לילדים החשופים לאלימות בין הוריהם והדרכות הורים. בנוסף, מפעילה המחלקה את היחידה לטיפול ומניעת התעללות והזנחת האזרח הוותיק הפועלת למניעה ולצמצום של תופעות התעללות והזנחת קשישים, באמצעות טיפול אפקטיבי בקורבנות, במטרה להבטיח את שלומם וגיוס הפוגעים להליך של התערבות.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות