פעילות אכיפה מוגברת בקריית אתא לשמירה על הניקיון והסדר בעיר

השיטור והפיקוח העירוני בקריית אתא מבצעים פעילות מוגברת לאכיפת הסדר והניקיון בעיר, בין היתר אכיפת נסיעה באופניים חשמליים וסוחרים הזורקים סחורה במרחב הציבורי

בימים אלה מבצעת עיריית קרית אתא פעילות אכיפה מוגברת ברחבי העיר במטרה לשמור על הסדר והניקיון. הפעילות מתקיימת על בסיס שוטף וקבוע במרכז העיר, באיזור התעשייה ובלב השכונות בשילוב  הפיקוח העירוני והשיטור העירוני .

במסגרת הפעילות מושם דגש על נושא השמירה על הסדר והניקיון, אכיפת נסיעה אסורה באופניים חשמליים, אכיפה חנייה אסורה ומסוכנת והוצאת סחורה של בעלי עסק ללא אישור. באיזור התעשייה הפעילות מתמקדת באכיפה של זריקת פסולת תעשייתית ופסולת בניין, טיפול במפגעים ושמירה על הסדר הציבורי וביצוע ניקיון יסודי של המרחב הציבורי כולל שטיפה של הכבישים והמדרכות.

העירייה מבקשת את עזרת הציבור, בשמירה על ניקיון העיר. תושבים הנתקלים במפגע במרחב הציבורי- מוזמנים לפנות 24 שעות ביממה למוקד העירוני בטלפון 109 או 04-8478058 או בהודעה בוואצאפ 0523744109 או במייל דרך האתר  העירוני.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות