פגישה בין ראש עיריית קריית אתא ומנכ"ל "אור ירוק" לסיכום על שת"פ להביא להפחתה במקרי התאונות בעיר

השבוע התקיימה בקריית אתא ישיבת עבודה בנושא בטיחות בדרכים. בפגישה השתתפו ראש העיר יעקב פרץ, מנכל אור ירוק ומת"ח זבולון, על מנת לדון בשיתופי פעולה עתידיים

 

ביום שני בבוקר התקיימה בלשכת ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, פגישה בנושא בטיחות בדרכים בה השתתפו נציגי המשטרה ביניהם מת"ח זבולון נצ"מ ניר יונה, מנכ"ל ארגון "אור ירוק" ארז קיטה וצוותי העירייה על מנת לדון בתוכניות הפועלות בעיר ושיתופי פעולה עתידיים המבוססים על ניתוח ומיפוי של הנתונים במטרה לצמצם את מספר הנפגעים מתאונות הדרכים בעיר.

על פי נתוני המשטרה חלה ירידה בשנים האחרונות במספר תאונות הדרכים בעיר  הודות לפעילות עירונית נרחבת הכוללת טיפול בתשתיות, אכיפה מוגברת לרבות בצירים הראשיים ופעילות הסברה במוסדות החינוך להעלאת  המודעות לנושא כבר מגיל צעיר.

״אני שמח שבקרית אתא מניחים את הנושא על השולחן על מנת להביא תוצאות״, אמר מנכ״ל אור ירוק ארז קיטה. במהלך הדיון סוכם על שיתוף פעולה בין העירייה, אור ירוק ומשטרת זבולון מתוך כוונה לנתח את הנתונים הסטטיסטיים ולאתר את המיקומים הבעייתיים בעיר.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ: "במהלך השנים האחרונות נעשו מאמצים רבים והושקעו משאבים אין ספור על מנת להוריד את מספר תאונות הדרכים בעיר ולהטמיע את תוכניות הבטיחות בדרכים בקרב הקהילה כולה. על אף הירידה במספר התאונות בעיר חשוב לנו לנתח את הנתונים ברמה המערכתית  ולתת מענה מקיף בכל מקום בו עלולה להיות סכנה לנהגים ולהולכי הרגל."

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות