בפרויקט מיוחד, הורים וילדים משכונת צור שלום בקריית ביאליק התגייסו לצביעה ורענון של מועדון הילדים במקום

מועדון הילדים בצור שלום בקריית ביאליק נצבע במסגרת הפרויקט "עולם הממתקים". מועדון הילדים הינו מועדון לחינוך בלתי פורמאלי הפועל לטובת ילדי השכונה בשעות אחר הצהריים


במסגרת שיתוף הפעולה בין עיריית קריית ביאליק ועמותת "לב אוהב" היוזמת פרויקטים חברתיים בשכונת צור שלום, נצבע מועדון הילדים המופעל על ידי העמותה. מדובר במועדון "יחד-בשביל הלב" שמפעילה העמותה במימון חברת "פלייטיקה" מעל 3 שנים. מועדון הילדים הינו מועדון לחינוך בלתי פורמאלי הפועל לטובת ילדי השכונה בשעות אחר הצהריים.

בפרויקט צביעת מבנה המועדון "עולם הממתקים" לקחו חלק הילדים והוריהם מתוך אמונה שתרומה לקהילה הוא חלק בלתי נפרד מתהליך החינוך.

אומן הציורים אלי קובוס הדריך את המשתתפים וצבע יחד איתם את המועדון בצבעים שמחים, עזים ומזמינים. פרויקט הצביעה מומן על ידי המשרד לתרבות וספורט בשיתוף עיריית קריית ביאליק.

ראש העיר אלי דוקורסקי שאף הוא השתתף בחוויית הצביעה הודה למנהלת עמותת "לב אוהב" קארין כהן והזמין את ילדי השכונה להשתתף בפעילות במועדון שנמצא בסמוך לבית הידידות. דוקורסקי גם הזמין את התושבים להצטלם על רקע הקיר הצבעוני ולפרסם את התמונות ברשתות החברתיות.

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות