למי קראת קשיש? הכירו את קבוצת הפנאיונרים של נשר. קבוצת פנסיונרים שנפגשת לפגישה שבועית מיוחדת

הם נפגשים פעם בשבוע, עושים אימון ספורטיבי, מכינים ארוחת בוקר בריאה בעצמם, ולבסוף מקנחים בהרצאה. הקבוצה הזו היא רק אחת מהפעילויות הרבות שמוצעות לבני הגיל השלישי בעיר נשר

עיריית נשר שמה לעצמה למטרה לספק פעילויות פנאי והעשרה לתושבים בכל הגילאים. גם התושבים הוותיקים, שהיו כאן עוד מהתקופה שהעיר הייתה שכונת צריפים, נהנים לאורך השנה מפעילויות מגוונות המותאמות לצרכים ולרצונות שלהם. אחת הפעילויות המוצעות היא קבוצת "פנאיונרים צעירים" שהוקמה על ידי המחלקה לשירותים חברתיים והם נפגשים אחת לשבוע לפעילות מיוחדת לבני הגיל השלישי.

המפגשים השבועיים כוללים פעילות ספורט בהנחיית דנה מרגלית, שלאחריה מכינים המשתתפים ארוחת בוקר בריאה ועשירה בעצמם. ההכנה העצמאית של ארוחת הבוקר מגבירה אצל המשתתפים את תחושת המסוגלות העצמית שלעתים אובדת בגיל הזה. "לפני שהצטרפתי לקבוצה, הייתי יושבת בבית רוב הזמן לבד, אבל היום אני מבשלת, נפגשת עם חברות מהקבוצה ואפילו עושה קצת ספורט. הקבוצה הזו נתנה לי סיבה לקום בבוקר" סיפרה אחת המשתתפות.

אחרי ארוחת הבוקר הם מתאספים לשמוע הרצאה בתחומים שונים שהם בחרו כמו: תזונה בריאה בגיל השלישי, ציונות וידיעת הארץ, אומנות, אתרים בעולם ואף סדנאות לחיזוק הזיכרון.

פעם בשלושה חודשים, יוצאים כל חברי הקבוצה לטיול מאורגן במיקום לבחירתם. השבוע הם יצאו לסיור בין סמטאות ירושלים וביקרו במרכז מורשת בגין.

רועי לוי ראש העיר אמר: "בזמן שהעולם מתקדם בקצב מהיר, זו חובתנו לדאוג לבני ובנות הגיל השלישי בעיר ולא לשכוח אותם מאחור. לכן, אנחנו בעיריית נשר משקיעים משאבים רבים על מנת לדאוג לפעילויות מגוונות לאוכלוסייה המבוגרת בעיר".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות