קריית ביאליק השתתפה אתמול ביום ההליכה הבינלאומי שלקחו בו חלק תלמידים ותושבים רבים

בקריית ביאליק ציינו אתמול את יום ההליכה הבינלאומי. בכדי לעודד את השתתפות כלל התושבים לעסוק בפעילות גופנית תקיים העירייה הגרלה של ערכות כושר ביתיות בשווי 300 שקל כל אחת

אתמול, יום שלישי, השתתפו בתי הספר בקריית ביאליק ביום ההליכה העולמי בסימן "כל דקה נחשבת". יום ההליכה העולמי נועד לעודד את התושבים לבצע פעילות גופנית באוויר הפתוח.

מדי שנה מציינת קריית ביאליק את יום ההליכה בפעילות הן של תושבי העיר המבוגרים והן לתלמידי בתי הספר בכדי להדגיש את חשיבותה של הפעילות הגופנית בשגרה היום יומית.

לצורך הפעילות יצרה העירייה שישה מסלולי הליכה מעגליים בשכונות העיר השונות בהם יתחרו בעתיד תלמידי בתי הספר בכדי להגיע לשישים דקות פעילות גופנית ביום, היעד אותו הגדיר ארגון הבריאות העולמי. בתי הספר שיזכו יקבלו תקציב לרכישת ציוד לפעילות גופנית.

בכדי לעודד את השתתפות כלל התושבים לעסוק בפעילות גופנית תקיים העירייה הגרלה של ערכות כושר ביתיות בשווי 300 שקל כל אחת.

בכדי להשתתף בהגרלה על התושבים ללכת באחד המסלולים שנבחרו, להצטלם ולשלוח את התמונה לעמוד הפייסבוק "היחידה לקידום בריאות קריית ביאליק".

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני מזמין את תושבי העיר לצאת להליכה, לשמור על בריאותם וליהנות מנופי עירנו היפה".

 

בתמונות: תלמידי בית הספר ביאליק העניקו לראש העיר אלי דוקורסקי חולצת ספורט עליה כתוב " ראש העיר בקצב מהיר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות