שבט גלעד של צופי קריית אתא פתח את שנת הפעילות החדשה בטקס מרגש עם 350 חניכים

שנת הפעילות החדשה של שבט גלעד בצופי קריית אתא, השבט הגדול בקריות, נפתח לפני עשרה ימים בטקס מרגש עם 350 חניכי השבט ובהשתתפות ראש העיר, יעקב פרץ

שבט הצופים של קרית אתא, שבט גלעד,  פתח את שנת הפעילות בטקס מרגש בו השתתפו כ-  350 חניכים. בטקס השתתפו ראש העיר, יעקב פרץ וחברת המועצה ומחזיקת תיק החינוך עו"ד עטרה ברגר והורי החניכים.

שבט גלעד הינו השבט הגדול בקריות אליו מצטרפים תלמידים מכיתה ה' ועד י"ב מכלל בתי הספר בעיר. השבט שם דגש על חינוך לערכים ותרומה לקהילה. השבט מנוהל ע"י מרכזים צעירים ומרכזת בוגרת ודרג מתנדב בתפקיד ראשי השבט רונית צ'רבינסקי ורונן נמני.

ראש העיר יעקב פרץ בירך את בני הנוער ואיחל להם שנת פעילות מוצלחת. לדבריו: "מרגש לראות את העשייה המבורכת והחשובה של תנועת הצופים בעיר המהווה דוגמה ומופת לילדי העיר."

רונית צ'רבינסקי מראשי תנועת הצופים בעיר:" פתיחת השנה היא הזדמנות להודות לכל השותפים לדרך הארוכה, ובראשם הרשות המקומית."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות