שיתוף פעולה מיוחד בין הספרייה העירונית בקריית אתא וחטיבת רוגוזין. התלמידים במפגשים עם סופרים ויוצרים

שיתוף פעולה ייחודי בין הספרייה העירונית בקריית אתא לחטיבה א' רוגוזין. וגם ממשיכה סדרת ההרצאות והמפגשים בספרייה, כשלפני שבוע התארחו הצלם זיו קורן והעיתונאי יואב לימור

הספרייה העירונית קריית אתא אירחה את תלמידי שכבת ז' מחטיבה א' רוגוזין, למפגש לימודי וחווייתי עם הסופרת נאווה מקמל עתיר.

הפעילות נערכה במסגרת שיתוף הפעולה של הספרייה עם בתי הספר בעיר לאורך השנה לעידוד הקריאה. במפגש המרתק שוחחה הסופרת עם התלמידים על נושא החרם החברתי כפי שהוצג בספרה "מבחן קבלה".

מהספרייה העירונית נמסר, כי שיתוף הפעולה בין הספרייה לבתי הספר בעיר מעודד שיח על נושאים ערכיים חשובים תוך חשיפת הקוראים הצעירים אל הספרים האהובים בדרך ייחודית, רעננה ומקורית.

בתוך כך, בשבוע שעבר התארחו בקריית אתא העיתונאי יואב לימור והצלם זיו קורן במסגרת תוכנית "הארץ מזווית אחרת" של הספרייה העירונית- סדרת הרצאות הכוללות מסעות מצולמים בארץ ובעולם.

במפגש אפשרו השניים הצצה אל מאחורי הקלעים של צה"ל כפי שלא נראה. לדבריהם חשוב להם להציג את הפנים של המלחמה האמיתית שמנהלת ישראל על הבית ללא פילטרים.

בהמשך יתארחו במסגרת הסדרה גם יואל שתרוג, משה שי, עופר גביש ושוקה דינור.

במסגרת הסדרה יתארחו בהמשך גם במקביל מפעילה הספרייה סדרות תרבות נוספות לקהל הרחב ביניהן:

"בין נשים"-  מפגשים על עשייה נשית עם הזמרת ליילה מלקוס, העיתונאית גאיה קורן והסופרת מיקה אלמוג.

"מיטה זוגית"-הרצאות בנושא הורות, זוגיות ומשפחה עם ד"ר אייל דורון, שלי מילר, ד"ר אנאבלה שקד ונאווה מקמל עתיר. בנוסף, מקיימת הספרייה מועדוני קריאה וכתיבה ופעילות פנאי לילדים.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות