דוד עציוני ביקר בתערוכת האקספו בדובאי מטעם קק"ל כשהוא לא שוכח לייצג גם את חיפה

דוד עציוני: "במסגרת שליחותי כסגן יו״ר הקק״ל, זכיתי לחנוך את הביתן הישראלי והעשייה הירוקה של קק״ל. לישראל, וקקל בפרט ישנן יכולות חדשניות לחקלאות, ייעור, צפרות ושיקום נחלים בשיטות מהמתקדמות בעולם!"

דוד עציוני, סגן יו"ר קק"ל וחבר מועצת העיר חיפה, יצא לדובאי לתערוכת האקספו הגדול כשהוא מייצג את קק"ל אך גם את עירו חיפה, באקספו נפגש עציוני עם השגריר הישראלי באיחוד האמירויות אמיר חייק, השגריר הישראלי לתערוכת האקספו אלעזר, עם נציג איחוד האמירויות לתערוכה ואף עם ח"כ אביר קרא איתו דיבר דוד על העסקים הקטנים וכיצד ימונפו בארץ בכלל ובחיפה בפרט.

דוד עציוני: "במסגרת שליחותי כסגן יו״ר הקק״ל, זכיתי לחנוך את הביתן הישראלי והעשייה הירוקה של קק״ל. לישראל, וקקל בפרט ישנן יכולות חדשניות לחקלאות, ייעור, צפרות ושיקום נחלים בשיטות מהמתקדמות בעולם! זכיתי לשתף עמיתים ומקבילים מדובאי, וכמובן גם ללמוד מהם על שיטות הייחודיות להם. בנוסף, פגשתי את אמיר חייק, שגריר ישראל באמירויות ושוחחנו ארוכות על שיתופי פעולה שאני מקווה ומאמין שיישאו פרי עוד השנה!"

עציוני ונציג האמירויות באקספו. צילום פרטיעציוני ונציג האמירויות באקספו. צילום פרטי
עציוני ושגריר ישראל לאקספו. צילום פרטיעציוני ושגריר ישראל לאקספו. צילום פרטי
עציוני וחכ אביר קרא. צילום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות