יום חשיפה מיוחד לתלמידי כיתות י"ב בקריית ביאליק לעידוד יציאה לשנת שירות ומכינות קדם צבאיות

בקריית ביאליק מחנכים לערכים: עיריית קריית ביאליק בשיתוף אורט קריית ביאליק קיימו יום חשיפה לתלמידי כיתות י"ב לעידוד בני הנוער ליציאה לשנת שירות ומכינות קדם צבאיות

מחלקת הנוער של עיריית קריית ביאליק בשיתוף אורט קריית ביאליק יזמו יום חשיפה לתלמידי כיתות י"ב לעידוד בני הנוער ליציאה לשנת שירות ומכינות קדם צבאיות.

החל מגיל צעיר מקנים בתי הספר בעיר ערכים של אהבת הארץ, עזרה לזולת וערבות הדדית, כאשר בתיכון ניתן דגש להכוונה מיוחדת למסלולי המשך במסגרות של תנועות הנוער בשנת שירות או השתתפות במכינות קדם צבאיות.

היציאה לשנת שירות והמכינות מאפשרת לבני הנוער לטפח את כישורי מנהיגות, עצמאות ומשפרת את סיכוי הגיוס והשיבוץ במסגרות הצבאיות. בני הנוער שמתנדבים שנה נוספת לפני גיוסם נחשפים לחברה הישראלית בכל רבדיה, מטפחים כישורים אישיים וחברתיים ומחשפים לקהילות חדשות.

בשנים האחרונות פועלת בקריית ביאליק מכינת גל בה בני נוער מכל הארץ משתתפים בחיי הקהילה בעיר, מתנדבים במסגרות חינוכיות פורמליות ובלתי פורמליות.

במהלך יום החשיפה הגיעו חניכי המכינה להציג את חוויותיהם בפני תלמידי בית הספר אורט קריית ביאליק  בכדי לרתום אותם להירשם למסגרות ההתנדבותיות.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "טיפוח מנהיגות על ידי הכוונת בני נוער לשירות משמעותי ותרומה לקהילה זו דרך חיים בקריית ביאליק".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות