ממשיך פרויקט שיפוץ ושדרוג חצרות גני הילדים ברחבי קריית ביאליק

10 חצרות גנים ברחבי העיר נמצאות בשלבי ביצוע שונים בפרויקט שיפוץ ושדרוג גני נילדים ברחבי קריית ביאליק, עם התקנת דשא סינטטי, שדרוג מתקני חצר, שדרוג ארגזי חול והתאמתם לבעלי צרכים מיוחדים ועבודות ניקוז

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי סייר השבוע בגני ילדים ברחבי העיר בכדי להתרשם מקרוב ממצב חצרות הגנים.

דוקורסקי ביקר בגני ילדים השקדים והערמונים ששופצו לאחרונה בהתקנת דשא סינטטי, שדרוג מתקני חצר, שדרוג ארגזי חול והתאמתם לבעלי צרכים מיוחדים ועבודות ניקוז.

כעת 10 חצרות גנים ברחבי העיר נמצאות בשלבי ביצוע שונים. בנוסף סייר דוקורסקי עם צוותו בגני ילדים אלונים א' ואלונים ב' שבחצרותיהם מתוכנן שיפוץ נרחב בהיקף של כחצי מיליון שקל. ביום חמישי הקרוב ימשיך דוקורסקי את הסיורים בגני הילדים.

אלי דוקורסקי: "עם אישור תקציב המדינה בחודש הבא צפוי משרד החינוך להעביר לעירייה הרשאות לביצוע הפרויקט בגני הילדים אלונים א' ואלונים ב".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות