עמותת יוניסטרים בחרה בנשר לפיתוח תכנית ייחודית עם פייסבוק ישראל, בה יקחו חלק בני נוער מנשר

חברת הענק פייסבוק חוברת לעמותת יוניסטרים בתכנית ראשונה מסוגה לנוער אשר תחל בעיר נשר

לאחר שנת פעילות ראשונה מוצלחת, בה סניף נשר של עמותת יוניסטרים הגיע לתחרות חצי הגמר הארצית לסטארטאפים, יוניסטרים בחרה בנשר לפיתוח תכנית ייחודית עם פייסבוק ישראל.

בשנה האחרונה החלה לפעול בנשר קבוצת יוניסטרים. עמותת יוניסטרים מציעה לבני נוער בכיתות ט' הזדמנות ייחודית להיחשף לעולם העסקים ולהוביל בעצמם סטארט-אפ עסקי כבר בגיל החטיבה. העמותה מדריכה נוער ומאפשרת להם להשתלב בעולם העסקים ולפתח קריירה משמעותית ועצמאות כלכלית על ידי הדרכה וליווי בפיתוח סטארטאפ. בסיוע של אנשי עסקים.

קבוצת נשר השתתפו לפני מספר חודשים בתחרות חצי הגמר הארצית והציגו את הסטארטאפ שלהם – CLEANKEY – פתרון זמין למניעת לכלוך וחיידקים על מקלדת המחשב בעזרת מקלדת סילקון המתלבשת על המקלדת ומסמנת על ידי צבע מתי המקלדת מלוכלכת.

בעקבות הצלחת הקבוצה, העמותה יחד עם רשות החדשנות ופייסבוק ישראל יובילו השנה בנשר תכנית ראשונה מסוגה בישראל תחת השם " start up now – רשת בטחון", במסגרתה בני ובנות הנוער יקימו מיזם עסקי חברתי, שמטרתו לקדם את הבטיחות בעת השימוש ברשת האינטרנט ולהעלות את המודעות הציבורית לנושא.

המשתתפים בתכנית הפועלת במסגרת יחידת הנוער העירונית בנשר יקבלו הצצה אל מאחורי הקלעים של פייסבוק, אינסטגרם וואטסאפ ויפגשו עם מנטורים מומחים מהחברה, במטרה למצוא פתרונות ייחודיים למניעת בריונות והטרדה, בטיחות אבטחה ופרטיות ורווחה, תמיכה ומענה למצוקות רגשיות.

בני ובנות הנוער יפגשו אחת לשבוע ביחידת הנוער העירונית ובאירועי שיא לאורך השנה ויתנסו בדיבור מול קהל, פיתוח מיומנויות מיתוג וסטוריטלינג, ויכירו את העולם העסקי והשימוש באנגלית, נושאים משפטיים ועוד.

 

בתמונה: קבוצת יוניסטרים נשר בתחרות חצי הגמר בשנה שעברה. צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות