טקס מרגש של סיום פרויקט בר/בת מצווה לילדי עולי אתיופיה התקיים השבוע בקריית ביאליק, זו השנה השביעית

השבוע, 16 בני ובנות הקהילה האתיופית בקריית ביאליק ומשפחותיהם חגגו אירוע קהילתי של בת ובר מצווה עם ברכות, שירה וריקודים לצד מאכלים אתיופיים וישראלים מסורתיים

אירוע השיא השנתי של פרויקט בר/בת  מצווה, שמופעל בקריית ביאליק ב- 7 שנים האחרונות בקרב משפחות עולי אתיופיה במימון מגבית יהדות בריטניה ועיריית קריית ביאליק, התקיים בתחיחת השבוע בבית הידידות בצור שלום.
במסגרת הפרויקט מקיימים ילדי בר ובת המצווה מפגשים ופעולות משותפים להם ולהוריהם, סדנאות יצירה ולימוד ופעולות חברתיות המגבשות אותם. השנה 16 בני ובנות הקהילה האתיופית בעיר ומשפחותיהם חגגו אירוע קהילתי של ברכות, שירה וריקודים לצד מאכלים אתיופיים וישראלים מסורתיים.

במשך כל שנות קיום הפרויקט לפני פרוץ משבר הקורונה, אירוע הסיום נחגג יחד עם ילדי בר ובת מצווה מבריטניה אשר הגיעו לקריית ביאליק לחגיגה משותפת. בשנתיים האחרונות עקב מגבלות הקורונה לא התאפשר לקבוצה הבריטית להגיע לישראל.
ראש העיר אלי דוקורסקי שהשתתף בחגיגה הודה לכל העוסקים במלאכה, לבנות ובני מצווה ומשפחותיהם : "התרגשתי מאוד לראות בטקס את המשפחות שהשתתפו בפרויקט. מחמם את הלב לראות את החיבור בין הורים וילדים לומדים יחד".

דוקורסקי הודה למגבית בריטניה על שיתוף הפעולה הפורה לטובת עולי אתיופיה בקריית ביאליק.

בתמונה: סיום פרויקט בר/בת מצווה. צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות