כ-70 אלף פעוטות יישארו בבית: שביתת מעונות היום בפיקוח נכנסת ליומה השלישי. תמי ברק, יו"ר נעמ"ת מרחב חיפה והקריות "הגיעו מים עד נפש, צריך להיאבק ולא לוותר"

מאות מטפלות יפתחו היום את ״מעון ליברמן״ מול משרד האוצר בירושלים בקריאה לשר האוצר להתערב ולשים סוף למשבר

היום, ג', כ-70 אלף פעוטות יישארו בבית לאחר שכל ניסיון מצד המטפלות לסיים את השביתה ולהגיע להסכם נדחה.
"בכל שעה ומקום שיתקיים מו״מ נגיע ידיים נקיות בכדי לתת תקווה למטפלות ולהורים"

בתוך כך, מאות מטפלות יפתחו מחר את מעון ליברמן מול משרד האוצר בירושלים בשעה 12:00 בתקווה ששר האוצר יסכים לשמוע מאיתנו על מצוקת המטפלות בגיל במקום תיערך הצהרה לתקשורת בשיתוף ראשי הארגונים והמטפלות.

תמי ברק, יו"ר נעמ"ת מרחב חיפה והקריות לניוזים צפון:  

במשך שנים רבות שכר העובדות שלנו שעובדות כל כך קשה ומחזיקות באחריות גדולה את ילדינו בגיל הרך הינו שכר זעום  ביותר, במעונות אין תקנים ויש חוסר בעובדות מאחר והן לא מסכימות לעבוד בשכר כזה. מזה שנים נעמת נאבקה יחד עם שאר הארגונים אבל כאשר זה לא עזר עזבו את זה, אלא שהפעם החליטו כל הארגונים שהגיעו מים עד נפש וצריך להיאבק ולא לוותר. יו"ר נעמ"ת, חגית פאר, דיברה על כך בתקשורת וביום שישי האחרון גם עשו קבלת שבת ליד ביתה של אורנה ברביבאי, שרת הכלכלה, שאמנם יצאה החוצה אבל שום דבר לא נעשה.

בשבוע שעבר, ברגע ששבנו לעבודה הוחלט על עיצומים והמעונות נפתחו רק בשעה 10.00 בבוקר במקום בשבע. כעת פתחנו בשביתה כללית כשהמעונות סגורים ויצאנו להפגנה גדולה שממשיכה עד שיקראו לנו למשא ומתן. מה שאנחנו מחכים זה ששר האוצר יקרא לארגונים להתחיל לשבת על משא ומתן כשגם אני דיברתי אתמול עם השר גדעון סער שפנה לשר האוצר אך גם אז לא קרה כלום."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות