קריית ביאליק חגגה את שמחת התורה עם מאות חוגגים בכל רחבי העיר

מאות חוגגים השתתפו אמש בטקסי ההקפות המסורתיים שהתקיימו בבתי הכנסת בקריית ביאליק, באולם הספורט בנאות אפק וברחבה המרכזית בגבעת הרקפות

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, השתתף בטקס ההקפות בבתי הכנסת בעיר והניף את ספרי התורה יחד עם התושבים שהריעו ונישקו את הספר הקדוש.

מאות חוגגים השתתפו בטקסי ההקפות המסורתיים שהתקיימו בבתי הכנסת בעיר, באולם הספורט בנאות אפק וברחבה המרכזית בגבעת הרקפות.

ניגונים חסידיים ופיוטים נוגעים ללב ריגשו את הקהל הרב שפקד את בתי הכנסת בעיר. הקהל נהנה מניגוני קודש ורקד בשמחה לצלילי השירים. תושבי גבעת הרקפות חגגו הקפות שניות ברחבת המרכז המסחרי, אירוע מרהיב וססגוני אותו אירגן רב השכונה, הרב פיני מרטון, אשר כיבד את ראש העיר בנשיאת ספר התורה ובהובלת ההקפות עם כל תושבי השכונה. בשכונת נאות אפק, השכונה החדשה של קריית ביאליק  זו הפעם הראשונה בה התקיים הטקס ההמוני לתושבי השכונה. הקהל צהל לצלילי השופר.

דוקורסקי בירך את הקהל הרב :"אני גאה להשתתף מדי שנה בטקסי ההקפות ברחבי העיר, אירוע המקבץ יחדיו דתיים וחילוניים, נשים וגברים, ילדים וקשישים, כאשר כולם שמחים שמחה גדולה בשמחת התורה".

בתמונות: טקסי ההקפות ברחבי העיר. צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות