עיריית חיפה נערכת לחורף: הציגו את התכניות להצפות ופריצות ביוב, פינוי חסימות כבישים וכן את היערכות שירותי הרווחה באמצעות מרכזי פינוי

ראש מנהל התפעול בעיריית חיפה, אוהד דורפמן, הנחה גם על קיום תרגיל, במסגרתו תיבחן עבודת החפ"ק, מענה יחידות העירייה לתרחישים שונים אליהם נערכת העירייה

ראש מנהל התפעול בעיריית חיפה, אוהד דורפמן, קיים השבוע ישיבת היערכות ותיאום לקראת החורף הקרוב. בישיבה השתתפו ראשי האגפים הביצועיים בעירייה ונציגי כוחות החירום וההצלה, בהם משטרת ישראל וכיבוי אש.

מנהלי היחידות הביצועיות הציגו את היערכותם להצפות ופריצות ביוב, פינוי חסימות כבישים וכן את היערכות שירותי הרווחה באמצעות מרכזי פינוי, אליהם יפונו תושבים במקרים של הצפת דירות.
נציגי שירותי הרווחה הציגו את היערכות האגף אשר יקיים בימי החורף הקרים סיורים יזומים לאורך כל שעות היום והלילה, במטרה לאתר דרי-רחוב ולשכנעם להתפנות לדירות מסתור של שירותי הרווחה.

נציגי מערכת החינוך הציגו את הפעולות המתבצעות במערכת החינוך על מנת להפחית ככל הניתן הצפות וכן את הנחיות המערכת לפינוי תלמידים בעת הצורך.

ראש מנהל התפעול הנחה להגביר את ההכנות המתבצעות ע"י העירייה לקראת החורף, במסגרתן הונחו מערכות ניקוז חדשות ונוקו פתחי ותעלות ניקוז במקומות רבים. כמו-כן נבדקה תקינות מערכות השאיבה והחיישנים במעברים התת קרקעיים ומבוצע גיזום עצים יבשים שעלולים להוות סכנה ולקרוס כתוצאה ממשבי רוח עזים.

כמו כן הנחה ראש המנהל על קיום תרגיל, במסגרתו תיבחן עבודת החפ"ק, מענה יחידות העירייה לתרחישים שונים אליהם נערכת העירייה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות