מעל 5000 תלמידים בנשר פתחו את שנת הלימודים החדשה תשפ"ב, עם אורח מיוחד שבא לבקר

בנשר פתחו למעלה מ- 5000 תלמידים את שנת הלימודים החדשה. ח"כ ניר ברקת הגיע לפתיחת השנה יחד עם ראש העיר רועי לוי, שאיחל: "בהצלחה לכל התלמידים והתלמידות, שתהיה לכולם שנה מעשירה, לימודית ומלאת חוויות חדשות".

בנשר פתחו שנת לימודים חדשה בביקור של חבר הכנסת ניר ברקת.

למעלה משלושת אלפים ילדים ובני נוער הגיעו היום למסגרות החינוכיות בעיר בפתחה של שנת הלימודים תשפ"ב. השנה החדשה נפתחה בביקור של חבר הכנסת ניר ברקת שערך סיור בבית הספר רבין ובחטיבות הביניים יחד עם ראש העיר רועי לוי.

היום הראשון של שנת הלימודים נפתח בנשר בצורה פרונטלית, זאת לאחר שנה שבה למדו בעיקר דרכי מסכי המחשב מהבית. עיריית נשר התכוננה במהלך הקיץ יחד עם הצוותים החינוכיים על מנת להכין את כיתות הלימוד והחדרים בבתי הספר לקראת השנה החדשה בצורה מיטבית.

הבוקר נפתח בביקור של חבר הכנסת ניר ברקת בבית הספר רבין, בחטיבות הביניים על שם דוד עמר ובגני הילדים. ברקת בירך את ראש העיר על פועלו למען העיר והתושבים ולא שכח לברך את התלמידים והתלמידות בפתחה של השנה החדשה ואמר: "תלמידים ותלמידות יקרים, אני רוצה לאחל לכם המון הצלחה בשנה החדשה. בית הספר נועד בשבילכם ובבית הספר אנו לומדים הרבה דברים חדשים. מעבר לחומר הלימודי, חשוב ללמוד על ערך החברות, ללמוד לעזור לאחר וללמוד להיות אנשים טובים יותר, כי אתם העתיד של המדינה שלנו."

רועי לוי, ראש עיריית נשר אמר: "אנו נרגשים לפתוח את שנת הלימודים החדשה בעיר, אחרי שנה בה בתי הספר והגנים היו ריקים כמעט כל השנה. לקראת השנה החדשה בשיתוף הצוותים החינוכיים וכלל יחידות העירייה, דאגנו לשפץ, לצבוע ולחדש, כל זאת למען ילדי העיר. כולי תקווה שבשנה הבא עלינו לטובה יהנו ילדי נשר משעות רבות בין כותלי בתי הספר בלמידה ועשייה חינוכית וחברתית. אני רוצה לאחל בהצלחה לכל התלמידים והתלמידות, שתהיה לכולם שנה מעשירה, לימודית ומלאת חוויות חדשות."

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות