עיריית קריית אתא החלה בהקמת 13 גני משחקים ציבוריים חדשים

13 גני משחקים ציבוריים יקומו השנה בקריית אתא. בימים אלה החלו העבודות להקמת גן משחקים ציבורי חדש ברחוב שדה בוקר

עיריית קריית אתא נערכת להקמת 13 גני משחקים חדשים ברחבי העיר. העבודות מתבצעות במסגרת תכנית האב לבניית ושדרוג גני המשחקים בעיר.

העבודה מבוצעת בשלבים כאשר בכל שלב יבוצע מקבץ אחר של גני משחקים ציבוריים.

בימים אלה החלו העבודות להקמת גן משחקים ציבורי חדש ברחוב שדה בוקר ובהמשך יתבצעו עבודות גם ברחוב מורדי הגטאות ובפארק אברהם.

עם סיום העבודות בגנים הנ"ל, יחלו העבודות לבנייה ושדרוג גנים נוספים ברחבי העיר, בין היתר בגבעת רם, בנווה חן, אביגדור עשת, בן עמי, ברכה פולד, התמרים, כצנלסון, בית וגן ובפארק הספורט.

העבודות כוללות הקמת מתחמי פעילות חדשניים לפעוטות ולבוגרים, מתחמי כושר, התקנת מתקני שעשועים מתקדמים, מצע גומי, הצללה , גידור, תאורה ,פיתוח נופי והנגשה.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא: "במסגרת תכנית הפיתוח העירונית אנו מקימים גנים ציבוריים חדשים ומשדרגים את הגנים הקיימים במטרה לפתח את המרחב הציבורי , תוך מתן מענה מיטבי לצרכי התושבים".

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות