הנהגה חדשה למועצת התלמידים בנשר. היו"ר הנבחר: קול קהת תלמיד י"ב בתיכון מקיף נשר

נבחרה מנהיגות חדשה למועצת התלמידים בנשר: יו"ר מועצת התלמידים והנוער החדש, הוא קול קהת, תלמיד י"ב במקיף נשר. קהת מחליף את עומרי אפק שכיהן שנתיים כיושב ראש המועצה זאת לאחר שבקיץ האחרון נבחר לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים והנוער המחוזית – מחוז חיפה.

מועצת התלמידים והנוער נשר קיימה בחירות לבעלי תפקידים במועצה. לתפקיד יושב ראש מועצת התלמידים והנוער העירונית נבחר קול קהת, תלמיד כיתה י"ב בתיכון מקיף נשר. קהת מחליף את עומרי אפק שכיהן שנתיים כיושב ראש המועצה זאת לאחר שבקיץ האחרון נבחר לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים והנוער המחוזית – מחוז חיפה.
לתפקיד סגנית יושב ראש נבחרה דרינה קיימקנוב , למבקר המועצה – ים סיגל , ולדוברת – סער חזן . בהמשך השנה יבחרו תפקידים נוספים.

מזכירות מועצת התלמידים והנוער העירונית מהווה את מנהיגות בני הנוער בעיר והיא מייצגת את הנוער מול מקבלי ההחלטות. חברי מועצת הנוער בנשר לוקחים חלק במערך מועצות התלמידים והנוער המחוזית והארצית. לנציגות העיר במועצת התלמידים והנוער המחוזית – מחוז חיפה, נבחרו: עומרי אפק, קול קהת, ים סיגל וסער חזן .

המועצה העירונית נבחרת על ידי נציגים מתנועות וארגוני הנוער בעיר וכן ממועצות התלמידים בבתי הספר העל יסודיים ותפקידם לייצג את הנוער מול מקבלי ההחלטות ולפעול למען פעילויות רווחה ותרבות לנוער בנשר.

יו"ר המועצה החדש, קול קהת: "אני נרגש ומודה על בחירתי ליו"ר המועצה. עומדת בפנינו שנה לא פשוטה, אבל אני, וכל חברי המועצה, נשקיע את כל ממאמצינו במטרה ליצור שנה משמעותית שנוער נשר יזכור לעד. ביחד נפעל לייצג את הנוער ואנחנו מתחייבים לדאוג לצרכיהם מול מקבלי ההחלטות בעיר."

רועי לוי, ראש עיריית נשר פנה אל כל אחד מהנבחרים החדשים במכתב אישי: "לכם כנבחרי ציבור יש השפעה אדירה על חיי הנוער בעיר. אתם מהווים את קולם של בני ובנות גילכם ואני מאמין שיחד עם הצוות המקצועי, נוכל להוביל את הנוער של נשר לעשייה חברתית, חיובית ומעצימה. אמשיך ואפעל עמכם כנציגי הנוער לקידום ופיתוח הנוער בעיר ".

מנהל יחידת הנוער בנשר, אור מורדו, ציין כי: "כשמו אני בטוח שקול ישמיע את קול הנוער בצורה הטובה ביותר. דווקא בימים אלה בהם אנחנו נמצאים באתגר משבר הקורונה ישנה חשיבות גדולה בנתינת מענה לצרכי הנוער."

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות