תיכון מקיף נשר נבחר על ידי משרד החינוך בין עשרת התיכונים המצטיינים במחוז חיפה לשנת תשפ"א בתחום הערכי, החברתי והלימודי

במסמך שפרסם משרד החינוך ובו רשימת החטיבות העליונות המצטיינות מהשנה החולפת, תיכון מקיף נשר נמצא בין עשרת התיכונים המצטיינים במחוז חיפה. רועי לוי: "אנחנו גאים בצוותי החינוך שלנו על ההישגים גם בשנת קורונה"

כבכל שנה, פרסם אתמול (ד') משרד החינוך את רשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ"א. הרשימה כוללת כ-313 בתי ספר מרחבי הארץ שנמדדו על פי קריטריונים כמו: מניעת נשירה, גיוס לצה"ל, זכאות לבגרות ושירות אזרחי. בין הזוכים, שחולקו ל-4 רמות תגמול, נמצא גם תיכון מקיף נשר, שנבחר בין 10 התיכונים המצטיינים אשר דורגו ברמה הראשונה במחוז חיפה.

צוות החינוך וההוראה בבתי הספר צפוי לקבל מענק ממשרד החינוך כהוקרה על העבודה הרבה שהשקיעו. ראש העיר רועי לוי: "אנחנו גאים בצוותי החינוך שלנו על ההישגים הרבים גם בשנת קורונה. אנחנו נמשיך להשקיע בכל תלמיד ותלמידה בעיר, תוך שימת דגש על ערכים לימודיים וחברתיים, לטובת ילדינו ולטובת עתידם."

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות