לאחר ציפייה של שנים: השר לביטחון פנים אישר הקמת תחנת משטרה בנשר

"זהו יום היסטורי לתושבי נשר", כך אומר ראש העיר רועי לוי עם היוודע ההחלטה להקים תחנת משטרה בעיר נשר. תחנת המשטרה תחלוק מבנה אחד עם המוקד העירוני, וכן עם יחידת הפיקוח והשיטור העירונית, בכך יתאפשר שיתוף פעולה מיטבי

לאחר עשרות שנים בה העיר נשר נסמכה על תחנות משטרה אזוריות, חתם אתמול השר לביטחון פנים עומר בר לב על אישור להקמת תחנת "משטרת נשר" שתיתן מענה שיטור נרחב בעיר ובערים סמוכות.

ראש עיריית נשר, רועי לוי אמר: ״זהו יום היסטורי לתושבי נשר. במשך כשלושים שנים התבצעו ניסיונות רבים לקבלת תחנת משטרה שתשרת את תושבי העיר ללא הצלחה. מאז כניסתנו לתפקיד, קיימנו שיח רציף עם מפקדי המחוזות והשרים לביטחון הפנים על הצורך בתחנת משטרה עם כוח אדם מלא בנשר. תחנה שתהווה עוגן של ביטחון לתושבים ותגביר את תחושת הביטחון בעיר. עיר מת'דמת וחזקה נמדדת גם בתחושת הביטחון האישי של תושבי העיר. הקמת התחנה על יחידותיה השונות (סיור, בילוש, נוער חקירות וכו') יתן מענה טוב יותר במניעת פשיעה, הגברת אכיפה ושיפור הביטחון האזרחי בעיר. אני מודה למפכ״ל וכן למפקד המחוז ניצב יורם סופר שדחפו יחד איתנו והוציאו לפועל את תכנית להקמת תחנת המשטרה בעיר."

תחנת המשטרה תחלוק מבנה אחד עם המוקד העירוני, הערוך לשגרה ולחירום, וכן עם יחידת הפיקוח והשיטור העירונית, בכך יתאפשר שיתוף פעולה מיטבי וזרימת מידע רציף, בזמן אמת, בין יחידות העירייה והמשטרה. תחנת נשר תופעל על ידי 111 שוטרים. תושבי העיר ייהנו מניידת סיור קבועה בעיר, ניידת בילוש, מחלקת נוער, ומחלקת חקירות.

בעתיד, תחנת נשר צפויה לגדול לכ-250 שוטרים אשר ישבו במבנה קבע בעיר. כבר בימים אלו פועל משרד הדיור הממשלתי לאתר מבנה רחב ידיים בנשר שיתאים למשימה.

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות