בעקבות הזינוק בתחלואה בחיפה, עם 1449 חולים מאומתים ועלייה של 205 חולים מאתמול, העירייה תפעיל מערך היסעים למתחמי חיסון עבור קשישים ועמדות בדיקות מהירות ובדיקות סרולוגיות בכל העיר

על רקע העלייה המתמשכת בתחלואת הקורונה בחיפה: יופעלו היסעים של עיריית חיפה לבני הגיל השלישי שאינם ניידים למתחמי חיסון, בדיקות קורונה מהירות של מד"א ובדיקות סרולוגיות של פיקוד העורף ברחבי העיר חיפה

 

העלייה בנתוני התחלואה נמשכת גם בחיפה והיום (ד׳ 17.8) נרשמו בחיפה 1449 חולים מאומתים, עליה של 205 חולים מאתמול. אחוז החיוביים עומד 4.6%, מתוך 4,422 חיפאים שנבדקו.

על פי מדד הרמזור העיר נמצאת עדיין בתחום הכתום עם ציון כלל עירוני של 6.8.
שכונות אדומות: קריית חיים מערבית, קריית שמואל ושער העלייה.

עיריית חיפה תסייע לאזרחים וותיקים בהגעה למרכזי חיסון במסגרת המאמץ העירוני, לאפשר לכל תושב להתחסן כנגד נגיף הקורונה, יזמה עיריית חיפה מערך היסעים, אשר נועד לסייע לתושבים ותיקים, שאינם ניידים, להגיע אל מרכזי החיסון. המהלך נועד לעודד מספר רב ככל הניתן של תושבים להתחסן והוא יכלול גם שליחת הודעות טקסט לתושבים ותיקים בעברית, ערבית ורוסית. השירות יבוצע באמצעות רכבים עירוניים רגילים או באמצעות רכבים המותאמים להסעת נכים המתניידים באמצעות כיסאות גלגלים.

השירות, שיחל לפעול החל מיום ראשון הקרוב, 22.8, מיועד לכל תושב בן הגיל השלישי, הזקוק לקבלת סיוע בהגעה למרכזי חיסון ויינתן ללא תשלום. תושבים המעוניינים לקבל סיוע בהגעה אל מוקדי החיסון מוזמנים לפנות למוקד העירוני בטלפון מספר 106.

מתחם בדיקות קורונה באצטדיון סמי עופר:

המתחם פועל בשיטת הבדק וסע (Drive in), בחניון p3 באצטדיון. הבדיקות נותנות מענה לכל חברי הקופות ללא תשלום או צורך בקביעת תור. הבדיקות מתאפשרות ברכב בלבד.
ביום ראשון הקרוב [22.8] יתקיים באצטדיון משחק כדורגל ועל כן הבדיקות יסתיימו בשעה 13:30.
שעות הפעילות במתחם מתעדכנות בפורטל החירום הלאומי של פיקוד העורף: https://www.oref.org.il.

מתחמי חיסון קורונה מופעלות ע"י קופות החולים השונות:

על מיקום המתחמים ושעות הפעילות ניתן להתעדכן במוקדי השירות הטלפוני והאתרים של הקופות:
• כללית 2700* או באתר הקופה.
• מכבי 3555* או באתר הקופה.
• לאומית 1-700-507-507 או באתר הקופה.
• מאוחדת 3833* או באתר הקופה.

מתחמי בדיקות קורונה מהירות של מד"א בחיפה:

הבדיקות מתבצעות חינם לילדים מגיל 3 עד גיל 12 ומנועי חיסון. לכל היתר מתבצעות הבדיקות בתשלום.
רישום מוקדם לבדיקות – 3101*
מיקום ושעות פעילות המתחם מתפרסם באתר: https://www.mdais.org/101/location-speed-tests-children.

בדיקות סרולוגיות של פיקוד העורף:

הבדיקות יבוצעו מיום ראשון הקרוב 22.8.21 ועד ליום חמישי ה – 2.9.2021. הבדיקות יתבצעו ע"י צוותים של פיקוד העורף במוקדים שונים בעיר בין השעות 21:00 – 13:00. מיקום הבדיקות יפורסם בהמשך.

מידע יומי על נתוני הקורונה מופיע בדף המידע שמפעילה העירייה באתר האינטרנט העירוני בקישור המצ״ב:

מדד הקורונה בחיפה

 

צילום אילוסטרציה: קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות