שלומי מנגר, מוביל התרבות וחיי הלילה בחיפה חגג סופ"ש יומולדת כשגולת הכותרת הייתה הופעה של כנסיית השכל

"הרבה מאמצים והרבה ריגושים, להיות מוקף בקהל כזה נפלא שמפרגן למעלליי, אלו המילים והמנגינה היא חמה חמה ואוהבת." שלומי מודה לקהל שמלווה אותו במשך שנים ארוכות

בסופ"ש האחרון ותיקי הבליינים בחיפה זכו לעדנה כשהאדם החשוב ביותר בחיי הלילה והתרבות בעיר, שלומי מנגר, חגג יומולדת במועדון שלו הוונדרבר במשך סוף שבוע שלם. ביום חמישי התארחה במועדון להקת כנסיית השכל שנהגה להופיע במועדונים של שלומי עוד בתחילת הדרך שלה לפני כשלושה עשורים וכמו אז גם עכשיו מילאה את המועדון עד אפס מקום מול קהל שיודע את כל המילים של השירים בעל פה, וביום שישי חגג שלומי במסיבת הוותיקים הידועה של הוונדרבר שכשמה כן היא, מושכת אליה את כל ותיקי הבליינים של העיר שנהנים ממספר אולמות וממגוון סוגי מוזיקה.

מאות הבליינים שהגיעו להופעה ולמסיבה הרעיפו אהבה על שלומי שבמשך התקופה הארוכה של סגרי הקורונה עמד איתן ורק חיכה לרגע שאפשר יהיה לחזור ולעשות את מה שהוא עושה מעל ארבעים שנה בצורה הכי טובה- לתת לקהל החיפאי והצפוני גוד טיים של מוזיקה, הופעות, אירועים מיוחדים ובכלל- לעשות טוב על הנשמה.

בסוף ההופעה נפגשו שלומי מנגר ויורם חזן, סולן להקת כנסיית השכל לראיון מול המצלמה שרק המחיש עד כמה ולמה דור הרוק מתגעגע וכמה לאירועים מסוג שרק ירבו ויתעצמו.

שלומי מנגר לניוזים: "הרבה מאמצים והרבה ריגושים, להיות מוקף בקהל כזה נפלא שמפרגן למעלליי, אלו המילים והמנגינה היא חמה חמה ואוהבת."

שלומי מנגר ולהקת כנסיית השכל. צילום ניוזיםשלומי מנגר ולהקת כנסיית השכל. צילום ניוזים
שלומי מנגר חוגג יומולדת. צילום ניוזיםשלומי מנגר חוגג יומולדת. צילום ניוזים
שלומי מנגר חוגג יומולדת. צילום ניוזיםשלומי מנגר חוגג יומולדת. צילום ניוזים
שלומי מנגר חוגג יומולדת. צילום ניוזים
שלומי מנגר חוגג יומולדת. צילום ניוזיםשלומי מנגר חוגג יומולדת. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות