החברה הכלכלית לחיפה ממשיכה לפעול למען העסקים בעיר

השבוע התקיימה סדנא חינמית לעבודה ברשתות החברתיות לעסקים שנרשמו לתוכנית חיפה קאשבק

החברה הכלכלית לחיפה ממשיכה להשקיעה ולפעול למען העסקים בעיר. השבוע התקיימה סדנא חינמית, לעסקים שנרשמו לתוכנית חיפה "קאשבק" לעבודה נכונה ברשתות החברתיות, מדריך לעסקים, לקידום העסק.

את הסדנא העביר מאיר כהן, בעלי חברת המיתוג טריו, שהעביר מהידע שלו לעסקים. בין היתר התמקד מאיר באופן פעילות נכון וברשתות, קידום  אפקטיבי, ונתן כלים שימושיים לשדרוג חווית בעלי העסקים בפעילות השיווק שלהם. בהמשך מתוכננות סדנאות נוספות במגוון תחומים ביניהם יחסי ציבור, ייעוץ כלכלי ועוד.

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, שפתח את האירוע: "החברה הכלכלית לחיפה, שבימי שגרה אמונה על בניית אופק כלכלי ארוך טווח לחיפה, לקחה על עצמה להניע מחדש את הכלכלה בעיר באמצעות שורת פעילויות לחיזוק העסקים הקטנים והבינוניים. אנו מתכוונים להמשיך בפעילויות רציפות במהלך השנה. אנחנו כבר עובדים במרץ על הסדנא הבאה.. פרטים בקרוב!

עסקים חיפאיים, שלא נרשמו לתוכנית חיפה "קש בק", יכולים עדיין להירשם:  Haifacashback.co.il

 

צילום מיכה בריקמןצילום מיכה בריקמן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות