תמי ברק במכתב חריף לראש עיריית חיפה על ההחלטה להעביר את ניהול "חורב 14" לידי מנהל החינוך: "העבירה לידי המקורבת שלה עציוני, בלי להתחשב בעובדים"

מה הביא את חברת המועצה בעיריית חיפה, תמי ברק, לשגר מכתב חריף לראש העיר קליש רותם בעניין פרויקט ההורים "חורב 14"? בעיריית חיפה עונים לה: "הפעילות החשובה שם תמשיך תחת האגף לחינוך בלתי פורמאלי במינהל החינוך, שמאגד תחתיו באופן מקצועי את כל שרותי ההדרכה, האימון ומתן הכלים בכל הפורמטים"

חברת מועצת העיר, תמי ברק, הפנתה היום מכתב חריף לראש העיר, עינת קליש רותם, בעקבות ההחלטה להעביר את ניהול "חורב 14" – פרויקט ההורים למינהל החינוך, תחת סיגל ציוני, מי שלטענתה היא מקורבת לראש העיר.

כך כתבה תמי ברק: "הובא לידיעתי, כי אתמול בשעות הערב המאוחרות, בזמן כינוס מועצת העיר, הועברה הנחיה מלשכתך על העברת מרכז ההורים "חורב 14" לידיה של חברת המועצה סיגל ציוני באגף החינוך.

תמוהה בעיני ההחלטה והפגיעה האנושה בציבור ההורים, כל שכן שנעשתה בדחיפות לא ברורה, תוך דרישה להעברת העובדים מהיום להיום.

מרכז ההורים חורב 14 , בו זכיתי לבקר  במסגרת תפקידי כיו"ר נעמת, ולעמוד על מגוון השירותים הרב שניתן לציבור ההורים החיפאי, הינו מרכז ייחודי בארץ המשרת עשרות אלפי הורים, בדגש על אימהות צעירות בזמן חופשת הלידה ואחריה.

כיו"ר נעמת, הפועלת מזה שנים רבות, לטובת נשים מכל המגזרים ובכל הגילאים, אעמוד כחומה בצורה אל מול ההחלטה האומללה הזו, אשר פירושה פגיעה אנושה באוכלוסייה מרכזית בעיר, אותה אני מייצגת במועצה.

שווי בנפשך, את הרגשתם של העובדים אשר נאלצו לקבל הודעה על שינוי בתפקידם באישון לילה וללא כל סיבה ברורה לעין. האם את לא היית מרגישה מושפלת, לו זה היה קורה לך? לא היית מרגישה כצעצוע חסר ערך שנזרק ממקום למקום חסר ערך?

כיו"ר נעמת, אני נלחמת בחירוף נפש על עובדות ועובדים מפני התעמרות של מעסיקים, ולא אתן לאף גורם לזלזל בהם ולשחק בהם כמריונטות למען אינטרסים לא מקצועיים.

ברור לכל, שלא שיקולים מקצועיים הביאו אותך לקבלת ההחלטה הלא חוקית הזו, כי אם ניסיון אחרון לדאוג למקורביך, ובראש ובראשונה לסיגל ציוני, אשר מוכנה לפגוע בציבור ההורים החיפאי, ובלבד שתזכה לעוד כח ולעוד תפקידים למקורביה.

אני, יחד עם חבריי למועצת השינוי, נפעל לביטול ההחלטה שנודף ממנה, ריח רע של שיקולים לא ענייניים, המאפיינים את כל ההחלטות המתקבלות בלשכתך ועל ידי מקורבייך".

תגובת עיריית חיפה: "לשמועות כי המרכז להורים בחורב 14 ייסגר, אין כל אחיזה במציאות. כלל השירותים בחורב 14 ימשיכו להינתן באופן מלא תוך איגום משאבים ואף מתן מענה רחב יותר להורים בעיר.
הפעילות החשובה שם תמשיך תחת האגף לחינוך בלתי פורמאלי במינהל החינוך, שמאגד תחתיו באופן מקצועי את כל שרותי ההדרכה, האימון ומתן הכלים בכל הפורמטים לכלל ההורים והקהילות בחיפה.
המהלך תואם את החלטת הממשלה להעביר גילאי 0-3 למשרד החינוך".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות