התחלואה עולה גם בקריית אתא. היום הגיע ראש העיר, יעקב פרץ, לקבל חיסון שלישי וקרא לתושבים: "מי שלא התחסן כלל ומי שזכאי לחיסון השלישי, גשו להתחסן למענכם ולמען יקיריכם"

ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, הגיע למתחם שפתחה העירייה בשער הצפון כדי לקהל חיבון שלישי וקרא לתושבי עירו, בה יש כיום 119 חולים מאומתים, להגיע ולקבל חיסון, מי שטרם התחסן ומי שזכאי לחיסון השלישי: "זו הדרך הטובה ביותר לעצור את ההתפשטות"

מגמת העלייה בתחלואה בגל הרביעי של נגיף הקורונה נמשכת. נכון להיום כ-119 חולים מאומתים נרשמו בקריית אתא ו-243 בבידוד.

קריית אתא צהובה על פי מודל הרמזור וחלק מהערים השכנות הפכו לאדומות, בהן קריית מוצקין, לאור הגידול בתחלואה.
היום הגיע ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, למתחם החיסונים של קופת החולים הכללית שפתחה העירייה בקניון שער הצפון בכדי לקבל את החיסון השלישי.
ראש העיר פרץ קרא לתושבים: "אני קורא לכל הזכאים לחיסון, אלה שיכולים לקבל את החיסון השלישי ולאלה שטרם התחסנו כלל, גשו וקבלו את החיסון למען בריאות הציבור כולו ובריאות יקירכם. מדינת ישראל מעמידה עבורכם את האפשרות להתחסן וזוהי הדרך הטובה ביותר למנוע את התפשטות הנגיף ולהביא לירידה בהתפרצות. שמרו על בריאותכם, ביחד ננצח".

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות