עיריית קריית אתא ונתיבי ישראל משלימים עבודות פיתוח נרחבות בכביש 781. צפוי להפחית משמעותית את עומסי התנועה באזור

עיריית קריית אתא ונתיבי ישראל ביצעו עבודות פיתוח בכביש 781. במסגרת העבודות בוצעה הרחבה של כביש הגישה המזרחי לעיר ממחלף גלעם לתוך העיר והפיכתו לנתיב דו מסלולי ויושלמו מסלולי הליכה לאורך הכביש

עיריית קריית אתא ביצעה בשיתוף עם נתיבי ישראל עבודות פיתוח, בנייה ושדרוג בכביש 781 מדרך בגין לגלעם.

העבודות התבצעו במסגרת תוכנית הפיתוח העירונית, הכוללת השקעה בפיתוח דרכי גישה לתוך העיר ומחוצה לה. הכביש החדש משדרג את הכניסה הנוספת לעיר, מאפשר נגישות מירבית וצפוי להפחית משמעותית את עומסי התנועה באזור.

במסגרת העבודות בוצעה הרחבה של כביש הגישה המזרחי לעיר ממחלף גלעם לתוך העיר והפיכתו לנתיב דו מסלולי ויושלמו מסלולי הליכה לאורך הכביש.

יעקב פרץ, ראש העיר: "במהלך השנים האחרונות ביצענו עבודות לשיפור רמת התשתיות העירוניות. הפרויקטים התחבורתיים מעניקים לעיר דחיפה משמעותית לחיי המסחר, התעשייה והמגורים בה והופכים אותה למרכז עירוני נגיש ונוח".

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

????????????????????????????????????
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות