מועדון הביט חוזר לפעילות בכל הכוח, הכרטיסים למופעי הסטנדאפ נחטפו כולם

גיורא זינגר: "תודה חיפה! לחיפאים ולכל מי שהגיע מהקריות. מועדון הביט – המקום מספר 1 להופעות בחיפה!"

מועדון ההופעות הביט הפועל תחת התאגיד העירוני אתו"ס של עיריית חיפה פתח בסערה את עונת הקומדי ביט לקיץ, שהגיעה אחרי פגרת קורונה ארוכה שהקפיאה כל פעילות. את העונה חנך הקומיקאי גיורא זינגר שכל הכרטיסים למופע שלו אזלו שבוע מראש. בסיום הודה זינגר לקהל הרב שגדש את המקום ורשם בדף הפייסבוק שלו :

תודה חיפה! שנתיים לא הייתי בעיר, ליאוניד שעבר היום מאשקלון לחיפה ועוד היה לו כוח לבוא, לפיראס שייצג את נצרת והסביבה, לזוג שנשוי 35 שנים, להורים של ליאם ולכל מי שהגיע מהקריות. מועדון הביט – המקום מס 1 להופעות בחיפה!

ההתלהבות הובילה לכך שגם המופעים הבאים המתוכננים במקום של יונתן ברק  ויוחאי ספונדר, הכרטיסים עבורם נחטפו כולם וכבר שוריינו תאריכים נוספים למופעים נוספים  אחרי החגים.

יובל קאופמן, מנהל מועדון הביט, קיץ מצחיק בביט?

אנשים התגעגעו כל כך לסטנד אפ אחרי כמעט שנה וחצי שקולות הצחוק נדמו במועדון, כל הכרטיסים למופעי הקיץ של זינגר, יונתן ברק וספונדר אזלו אבל עדיין לפנינו מרתון סטנד אפ נשי של הרכב " נשי ותהני", מופע סטנד אפ לנוער חיפאי של אורי חזקיה שמסובסד ע"י עיריית חיפה, דניאל חן ומשה אשכנזי יגיעו לראשונה לביט ועוד הפתעות מצחיקות בקנה. אני מזמין את כולם ליהנות ממופעי הסטנד אפ שלנו וגם מיתר אירועי התרבות במקום- מופעי מוזיקה, הרצאות, הצגות וכדומה.

זינגר בביט. אולם מלא. צילום עצמיזינגר בביט. אולם מלא. צילום עצמי

 

את כל הפרטים על אירועי מועדון הביט ורכישת כרטיסים ניתן למצוא באתר אתו"ס  –

 או בטלפון 04-8107107www.ethos.co.il

מועדון הביט – שדרות הנשיא 124 חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות