שרת הפנים, איילת שקד, הגיעה היום לביקור עבודה ראשון בקריית ביאליק ושמעה מראש העיר על צרכי העיר להמשך פיתוחה וצמיחתה

שרת הפנים, איילת שקד, הגיעה היום לביקור עבודה ראשון בעיריית קריית ביאליק ושמעה מראש העיר על הסוגיות הבוערות על סדר היום, בהן קידום ופיתוח שטחי תעסוקה והמסחר במקביל להקמת מבני מגורים

שרת הפנים, איילת שקד, ערכה היום (יום ג')  ביקור מקצועי בקריית ביאליק כאורחת של ראש העיר אלי דוקורסקי. לביקור הצטרפו מנכ"ל המשרד, יאיר הירש, ממונה על המחוז, פאיז חנא וגורמי המקצוע במשרד הפנים.
במסגרת הביקור נערכה ישיבת עבודה בה הציג ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, את מאפייני העיר, את נתוניה הדמוגרפיים וכיווני התפתחותה של הקריה. דוקורסקי ציין כי אחת הסוגיות הבוערות על סדר היום היא קידום ופיתוח שטחי תעסוקה והמסחר במקביל להקמת מבני מגורים.

דוקורסקי הדגיש כי בכדי להמשיך ולתת את רמת השירות הגבוהה אליה הורגלו תושבי העיר, לשמור על איתנותה הכלכלי של קריית ביאליק, להמשיך ולהוביל בהשקעות בתלמיד ובתושב ברמה הארצית, יש להגדיל באופן משמעותי את שטחי תעסוקה והמסחר. דוקורסקי ביקש ליצור מנגנון המאפשר תמריצים כלכליים ומענקים ייחודיים עבור הערים שנכנסנו ל"הסכם הגג", במסגרתו נבנות אלפי יחידות דיור חדשות יחד עם מבני ציבור וחינוך בשכונות המוקמות במסגרת ההסכם.
דוקורסקי: "אני רואה בעסקים את מנוע צמיחה ועוגן כלכלי להתפתחות העיר.  בכדי להמשיך להיות מאוזנים כלכלית ולתת את רמת השירות הגבוהה תוך הכפלת מספר תושבים בשנים מועטות, עלינו  להיערך מראש להגדלת מקומות תעסוקה בעיר".
דוקורסקי אף ציין את שיתוף הפעולה הפורה עם הממונה על המחוז, פאיז חנא וצוותו והודה לשרה על ביקור העבודה.
השרה שקד הנחתה את מנכ״ל משרד הפנים לקיים בדיקה מעמיקה של צרכי העיר קריית ביאליק, שהוצגו על ידי ראש העיר.
שרת הפנים איילת שקד: "שמחתי לבקר את ראש העיר, אלי דוקורסקי ואת צוות משרדו בעירייה. אנחנו נמצאים בהתפרצות קורונה מחודשת, גל הדלתא אגרסיבי יותר ומצריך הירתמות של השלטון המקומי בהסברה ובדחיפה של בני הנוער להתחסן.
צריך לתת גז בנושא הזה כדי שיהיה אפשר לפתוח את שנת הלימודים בזמן.
ראש הממשלה נפתלי בנט ואני מאוד מאמינים בדרג המוניציפלי ומאמינים שזה בידיים שלהם".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות