שרת הפנים, איילת שקד, ערכה היום ביקור עבודה ראשון בעיריית קריית אתא ושמעה מראש העיר על צרכי העיר

השרה איילת שקד וצוות משרד הפנים ערכו פגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ וצוות העירייה בה הוצגו בפניהם צרכי העיר, כמו הוספת שטחי תעסוקה חדשים לצד תוכניות הפיתוח והבינוי של העיר לאלפי יחידיות דיור חדשות שאושרו

שרת הפנים, איילת שקד, מלווה בצוות הבכיר במשרד הפנים, ערכה היום (ג') פגישת עבודה ראשונה בעיריית קריית אתא. ראש העיר, יעקב פרץ, איחל לשרה שקד הצלחה בתפקידה וציין את האתגרים הרבים העומדים בפני השלטון המקומי ומתן שירותים מתקדמים לתושבים.

ראש העיר, עוד הציג את צרכי העיר המתפתחת והוספת שטחי תעסוקה חדשים לצד תוכניות הפיתוח והבינוי של העיר לאלפי יחידיות דיור חדשות שאושרו בתקופה האחרונה בוועדות התכנון הארציות.

ראש עיר, יעקב פרץ הודה לשרה על הביקור והרצון לסייע בקידום התוכניות. לדבריו: "כדי להבטיח את עתידה של קרית אתא יש להמשיך ולבסס את מעמדה כעיר מתפתחת ומתקדמת ולמשוך אליה את תושבי האזור על ידי יצירת היצע של שירותים, מגורים ותעסוקה אשר יציבו את העיר בראש, כעיר מודרנית המעניקה לתושביה איכות חיים".

שרת הפנים, איילת שקד: "שמחתי לבקר את ראש העיר, יעקב פרץ ואת צוות משרדו בעירייה, הקשבתי קשב רב לסוגיות השונות שהועלו בפניי ואני מקווה שנקבל לגביהן החלטה בהקדם.

"אנחנו נמצאים בהתפרצות קורונה מחודשת, גל הדלתא אגרסיבי יותר ומצריך הירתמות של השלטון המקומי בהסברה ובדחיפה של בני הנוער להתחסן. צריך לתת גז בנושא הזה כדי שיהיה אפשר לפתוח את שנת הלימודים בזמן. ראש הממשלה, נפתלי בנט ואני מאוד מאמינים בדרג המוניציפלי ומאמינים שזה בידיים שלהם."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות