עיריית קריית ביאליק מתקינה עמדות טעינה לרכבים חשמליים, שיוצבו בשכונות שונות בעיר

ועדת התחבורה בעיריית קאיית ביאליק החליטה להקים עוד 6 תחנות טעינה, בנוסף לאחת הקיימת, לטעינת רכבים חשמליים ברחבי העיר. אז איפה הן יוקמו?

ועדת התחבורה ובטיחות בדרכים החליטה בישיבתה האחרונה מיום 23.6.2021 להרחיב את הפיילוט להתקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים ברחבי העיר.

עד היום פעלה בקריית ביאליק עמדת טעינה אחת בלבד בשדרות ירושלים 1. הוועדה קיבלה החלטה להתקין 6 עמדות נוספות,  ביניהן העמדות ברחוב קרן היסוד במרכז סביניה, בחניון ציבורי בבית משפט השלום, בחניון מרכז הנופש והספורט על שם קרלינר – קנטרי אפק, ברחוב מרטין בובר פינת לוחמי הגטאות בצור שלום, באזור התעשייה ברחוב החרושת 60 ובשכונת נאות אפק במגרש חנייה הסמוך לגני הילדים.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "מדיניות העירייה היא להרחיב  ולהעמיק את הפרויקטים "הירוקים" ברחבי העיר שישמרו על איכות הסביבה ויפחיתו את זיהום האוויר באזור. ריבוי תחנות טעינה  והנגשת השירות לציבור הנהגים יעודד אותם לרכוש רכבים חשמליים שנקיים לסביבה".

צילום: גטי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות